Podziel się wrażeniami!
Mam problem z Netflixem w TV Sony KD-55X8509C - uruchamiam aplikację - loguje sie bezproblemu - potem moge ja wlaczyc i uruchomic serial/film. Problem polega na tym, ze obraz sie nie pojawia - albo czasami przy ktorejs próbie jest po prostu zatrzymany/poszatkowany obraz i to wszystko. Film leci - dzwiek jest, ale obrazu wogole....
Resetowalem do ustawień fabrycznych kilka razy - dodatkowo bardzo podobny problem jest na aplikacjach TVP, IPLA Niektore filmy tam sie odtwarzaja a niektore po prostu czarny ekran (ewentualnie poszatkowany obraz ale niezmieniajacy sie) - ale dzwiek slychac bardzo dobrze. Na Netflixie - problem polega na tym ze w kazdym filmie, serialu ktory uruchomie - jest czarny ekran / poszatkowany (niezmieniajacy sie).
Resetowalem TV do ustawien fabrycznych, instalowalem od poczatku, odinstalowywalem aktualizacje Netflixa, i ponownie ja zainstalowanem - i ciagle ten sam problem....
Dziekuje z gory za pomoc
Pozdrawiam
Witam,
Rozumiem, że na wstępie wykluczamy szybkość łaczą internetowego. Czy sytuacja tak samo wygląda jak TV do internetu jest podłączony przewoodowo i bezprzewodowo? Czy masz wgraną najnowszą aktulizację oprogramowania?
Pozdrawiam
Tak - predkosc lacza jest dobra - bo na laptopie - bezproblemu odtwarzam zawartosc Netflixa w jakosc FHD.
TV podłączony jest do internetu przez Wifi - ale wczesniej mialem go podlaczonego przewodowo - i tez nie dzialalo. Oprogramowanie wczoraj wlasnie zaktualizowal do najnowszego. Niestety bez efektu jesli chodzi o odtwarzanie filmow w aplikacjach pod Androidem.
Witaj. Pisze obecnie z TV na FF 😆 Fajnie to wyglada. Mam ten sam model TV wiec... To nie jest problem z apk lub Tv a z Twoim laczem internetowym. Zrestartuj router i popros operatora net o restart lacza. A ze na lapopie smiga to inna bajka bo YT i netflix odpalasz na przegladarce a nie w apk jak tv. Sprawdz speedtestem oprocz szybkosci ile pinga masz. Jezeli wiekszy niz pamietasz to problem net.
Dzieki za rade - problem polega na tym ze mam Ping 26ms wiec raczej dosc dobry. Próbowałem tez na necie z komórki LTE odpalić i jest dokładnie ten sam problem niestety....
Ewidentnie wina lacza. Moze byc wina aktualizacji apk ale nie tedy droga i trzeba restart lacza zrobic. Ja pinga mam 3-5, a na 15 mialem podobny problem jak u Ciebie ;>
O ile mi wiadomo to Ping w okolicach 25 jest dobry. Oczywiście moze sie zdarzyć ze tak jak u Ciebie wynosi on 3-4 ale to chyba tylko 1% procent użytkowników internetu taki ma...TV powinien działać poprawnie na dobrych parametrach sieci a nie na ekstremalnych - takich jak Ping 3-4ms.... mam porównanie takiej samej aplikacji Netflix na androidzie na TV innej firmy u kolegi i tam działa ona bez problemów na Ping 80....
Nie chodziło mi o wielkość pingu ale o problemie przy zmianie wartości. Możesz mieć 80 a jak dojdzie do 100 może być problem. Może kolega nie ma aktualizacji apk automatycznej. Może właśnie zła aktualizacja lub źle wgrana powoduje problem. Myślę więc by nie cofać aktualizacji a zresetować łącze. Tv jest tylko jednym elementem w rozbudowanej sieci internetu....
Ok - rozumiem teraz o co chodzilo. Kwestia jest taka - ze juz przetestowalem to na 5 roznych dostawcach:
- na UPC - ok 60 MB/S ping 18
- na UPC - 10MB/S ping 24
- na radiowce lokolnej ok 15MB/S ping 32
- na LTE Plus ok 59MB/S ping 80
- na LTE Orange ok 23MB/S ping 42
Na kazdym z nich byl dokladnie ten sam efekt - w przypadku Netflixa nawet nie pojawil sie ten posztakowany obraz - wtedy bym rzeczywiscie uznal ze to jest przyczyna....a tak - u kazdego dostawcy - bez znaczenia do jakies sieci WIFI bylem podlaczony ten sam efekt - brak obrazu - sam glos. Dodam - ze siec byla zapozyczona od sasiadow - o dobrym zasiegu - ale rozne routery...
Witam,
Moja propozycja skontaktuj się z supportem Sony:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam