anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-55X8509C - problem z Netflix, brak obrazu

revelare
Poszukiwacz

Sony KD-55X8509C - problem z Netflix, brak obrazu

Mam problem z Netflixem w TV Sony KD-55X8509C - uruchamiam aplikację - loguje sie bezproblemu - potem moge ja wlaczyc i uruchomic serial/film. Problem polega na tym, ze obraz sie nie pojawia - albo czasami przy ktorejs próbie jest po prostu zatrzymany/poszatkowany obraz i to wszystko. Film leci - dzwiek jest, ale obrazu wogole....

Resetowalem do ustawień fabrycznych kilka razy - dodatkowo bardzo podobny problem jest na aplikacjach TVP, IPLA Niektore filmy tam sie odtwarzaja a niektore po prostu czarny ekran (ewentualnie poszatkowany obraz ale niezmieniajacy sie) - ale dzwiek slychac bardzo dobrze. Na Netflixie - problem polega na tym ze w kazdym filmie, serialu ktory uruchomie - jest czarny ekran / poszatkowany (niezmieniajacy sie). 
Resetowalem TV do ustawien fabrycznych, instalowalem od poczatku, odinstalowywalem aktualizacje Netflixa, i ponownie ja zainstalowanem - i ciagle ten sam problem....
Dziekuje z gory za pomoc
Pozdrawiam

Tagi (1)
10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Rozumiem, że na wstępie wykluczamy szybkość łaczą internetowego. Czy sytuacja tak samo wygląda jak TV do internetu jest podłączony przewoodowo i bezprzewodowo? Czy masz wgraną najnowszą aktulizację oprogramowania?

 

Pozdrawiam

revelare
Poszukiwacz

Tak - predkosc lacza jest dobra - bo na laptopie - bezproblemu odtwarzam zawartosc Netflixa w jakosc FHD. 

TV podłączony jest do internetu przez Wifi - ale wczesniej mialem go podlaczonego przewodowo - i tez nie dzialalo. Oprogramowanie wczoraj wlasnie zaktualizowal do najnowszego. Niestety bez efektu jesli chodzi o odtwarzanie filmow w aplikacjach pod Androidem. 

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Witaj. Pisze obecnie z TV na FF 😆 Fajnie to wyglada. Mam ten sam model TV wiec... To nie jest problem z apk lub Tv a z Twoim  laczem internetowym. Zrestartuj router i popros operatora net o restart lacza. A ze na lapopie smiga to inna bajka bo YT i netflix odpalasz na przegladarce a nie w apk jak tv. Sprawdz speedtestem oprocz szybkosci ile pinga masz. Jezeli wiekszy niz pamietasz to problem net.

revelare
Poszukiwacz

Dzieki za rade - problem polega na tym ze mam Ping 26ms wiec raczej dosc dobry. Próbowałem tez na necie z komórki LTE odpalić i jest dokładnie ten sam problem niestety....

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Ewidentnie wina lacza. Moze byc wina aktualizacji apk ale nie tedy droga i trzeba restart lacza zrobic. Ja pinga mam 3-5, a na 15 mialem podobny problem jak u Ciebie ;>

revelare
Poszukiwacz

O ile mi wiadomo to Ping w okolicach 25 jest dobry. Oczywiście moze sie zdarzyć ze tak jak u Ciebie wynosi on 3-4 ale to chyba tylko 1% procent użytkowników internetu taki ma...TV powinien działać poprawnie na dobrych parametrach sieci a nie na ekstremalnych - takich jak Ping 3-4ms.... mam porównanie takiej samej aplikacji Netflix na androidzie na TV innej firmy u kolegi i tam działa ona bez problemów na Ping 80....

profile.country.PL.title
matrbis
Użytkownik

Nie chodziło mi o wielkość pingu ale o problemie przy zmianie wartości. Możesz mieć 80 a jak dojdzie do 100 może być problem. Może kolega nie ma aktualizacji apk automatycznej. Może właśnie zła aktualizacja lub źle wgrana powoduje problem. Myślę więc by nie cofać aktualizacji a zresetować łącze. Tv jest tylko jednym elementem w rozbudowanej sieci internetu....

revelare
Poszukiwacz

Ok - rozumiem teraz o co chodzilo. Kwestia jest taka - ze juz przetestowalem to na 5 roznych dostawcach: 

- na UPC - ok 60 MB/S ping 18

- na UPC - 10MB/S ping 24

- na radiowce lokolnej ok 15MB/S ping 32 

- na LTE Plus ok 59MB/S ping 80

- na LTE Orange ok 23MB/S ping 42

 

Na kazdym z nich byl dokladnie ten sam efekt - w przypadku Netflixa nawet nie pojawil sie ten posztakowany obraz - wtedy bym rzeczywiscie uznal ze to jest przyczyna....a tak - u kazdego dostawcy - bez znaczenia do jakies sieci WIFI bylem podlaczony ten sam efekt - brak obrazu - sam glos. Dodam - ze siec byla zapozyczona od sasiadow - o dobrym zasiegu - ale rozne routery...

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Moja propozycja skontaktuj się z supportem Sony:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email

 

Pozdrawiam