Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam robaka "przecinka" pod matrycą, który wygląda tak:
Odpowiedź Sony:
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Telewizory w założeniu, nie są konstruowane jako urządzenia hermetyczne, więc nie ma możliwości wykluczenia przedostania się zabrudzeń do jego wnętrza. W związku z tym pragnę poinformować, że czynności polegające na konserwacji urządzenia nie podlegają naprawie gwarancyjnej. Czyszczenie matrycy telewizora z obecności insektów, jest czynnością konserwacyjną a sama obecność zabrudzeń nie jest spowodowana wadliwym wykonaniem telewizora, lecz czynnikami natury zewnętrznej.W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:Telefon: 22 306 06 94E-mail: customersupport.pl@eu.sony.comNasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.Z wyrazami szacunku,Krzysztof JankowskiDział wsparcia technicznego Sony
http://www.sony.pl/support/pl
Ewidentnie wychodzi, na to że matryca jest nieszczelna lub źle sprasowana. Telewizor powinien być odporny na takie sytuacje. Czy takie coś podlega reklamacji? Jestem bardzo niezadowolony z zakupu tego telewizora. Dodam, że to jest już drugi robak, wczesniej miałem jeszcze jednego, ale wyszedł. To chyba nie jest do końca normalne. Czy może powinienem zakleić telewizor silikonem lub zakładac na niego etui? Telewizor zakupiony w Sony Centre Gdańsk.
Proszę Sony o ustosunkowanie się do problemu.
Wątpie, że dostają się podczas produkcji...ja mam ten TV ponad 2 lata.
Te robaki pochodzą z pola. Jeśli mieszkasz na przedmieściach lub na wsi, masz wiele pół wokół.
Sony nie przewidziało, że ludzie mieszkający na wsi też oglądają TV.
BRAWO SONY!
Jakoś mieszkam w centrum na osiedlu bloków i też wchodzą ciekawe nie uważasz !!!!!
Mam czwarty telewizor, wymienili mi w 06.2019 - zobaczymy w tym roku
Mam KD55XE7005 . Pod matrycą 4 robaczki + pojawiający się czasem na zielonym tle pionowy pasek.
Wcześniej te drobinki mi nie przeszkadzały, ale mam jeszcze gwarancję więc zgłosiłem 14.01.
Czekam na serwis ma pojawić się 21.01
Wymienili TV z powodu tych robaczków?
Cześć.
W lipcu 2020 roku kupiliśmy telewizor Sony KD-65XG8596.
2 dni temu zauważyłam pająka na ekranie telewizora. Okazało się, że siedzi on w środku TV.
Złożyłam reklamację, ale czytam tu Wasze posty i widzę, że może być problem.
Macie na dzień dzisiejszy jeszcze jakieś rady, jakby robili problemy?
Dziękuję za wiadomość
walcz z nimi nie odpuszczaj
Witam u mnie to samo po roku wyszly 2 robale. Serwil wyczyscil ale z dobrej woli bo to nie podlega gwarancji. Teraz po roku miesiac przed koncem gwarancji to samo. W sklepie jak opowiedzialem to byli w szoku ze tak sie dzieje. Czy komus sie udslo cos wywalczyc?