Podziel się wrażeniami!
Witam Kochani. Jestem szczęśliwym to się jeszcze okaże posiadaczem nowego tv z android tv. Niby wszystko wygląda intuicyjnie i wydawałoby się proste. Jednak mam kilka pytań. Wybrałem np aktualizację aplikacji i tv może być załączony cały dzień (podpięty pod sieć rzecz jasna) i dalej widnieje aktualizacja aplikacji czeka w kolejce. I w zasadzie może być ich pięć i na każdej jest podobna informacja nic się nie dzieję. O co tu chodzi ?? Tak samo z wgrywanie nowej aplikacji. Wybrałem kodi z google play zainstaluj i od 5 h jest informacja "czekam na instalację" mimo, że nic innego nie instaluje. Od początku był problem z łapaniem sieci na szczęście tu już sobie poradziłem. Chwilo uważam, że to jakaś porażka by takie problemy się pojawiały... Z góry dzięki za każdą podpowiedź.
Koniecznie skonsultuj to z naszym wsparciem technicznym. Podajemy kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
@UkaszW zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Coś musiało przyciąć się w systemie, lub jakieś zgody nie zostały wyrażone przez użytkownika. Ze swojej strony zalecam miękki reset (przytrzymanie przycisku zasilania na pilocie przez 5-6 sekund przy uruchomionym odbiorniku), a jeśli problem będzie występował nadal to przywrócenie ustawień fabrycznych oraz upewnienie się, że wszystkie zgody dotyczące aplikacji zostały zaakceptowane. Na koniec mogę zalecić próbę zalogowania się na inne konto google, ponieważ również tutaj może leżeć problem.
Pozdrawiam