anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-55XF9005 z HT-ZF9

profile.country.PL.title
Lukas_W
Poszukiwacz

Sony KD-55XF9005 z HT-ZF9

Witam serdecznie, nie mogę Połaczyc TV Sony z opisu z soundbar Sony z opisu poprzez funkcję Bravia Sync. TV nie widzi soundabara. Sprawdzane na kilku kablach HDMI 2.0. Proszę o pomoc gdyż zależy mi obsługiwać jednym pilotem TV i soundbar. 

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Warto skonsultować się w tej sprawie z naszym wsparciem technicznym. Podpowiedzą jak połączyć oba produkty poprawnie lub w razie potrzeby pomogą w kwestiach gwarancyjnych.

Kontakt: 

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
Lukas_W
Poszukiwacz

Witam serdecznie, 

Na Państwa infolini nie otrzymałem konstruktywnej pomocy w moim ostatnim pytaniu do Państwa, po odłączeniu urządzeń peryferyjnych od TV i soundbar , podłączeniu TV z Soundbar poprzez złącze HDMI ARC nie można sterować pilotem TV  soundbarem , funkcja bravia nie "widzi"  soundbara. 

Proszę  o pomoc gdyż nie po to wydałem sporo pieniędzy by kompatybilność zakupionych sprzętów była ograniczona. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Lukas_W zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:

Czy poza telewizorem oraz soundbarem klient podłączył jakiekolwiek inne urządzenie HDMI (przykładowo dekoder)? Zazwyczaj podłączenie niekompatybilnego urządzenia HDMI z funkcją Bravia Sync powoduje zakłócenia z połączeniem pozostałych. Zalecam odłączenie wszystkich pozostałych urządzeń od telewizora oraz soundbara oraz zweryfikować, czy funkcja Bravia Sync działa poprawnie. Jeśli tak, to problem będzie leżał po stronie ustawień/kompatybilności urządzeń zewnętrznych z funkcją Bravia Sync.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Lukas_W
Poszukiwacz

Podłączone są tylko ze  sobą urządzenia TV i Soundbar nic poza tym. Też już słyszałem o fakcie, iż nie kompatybilne urządzenie może powodować problemy z komunikacją poprzez HDMI ARC. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Lukas_W zgłosiem ponownie Twoje uwagi do supportu - oto odpowiedź:

Czy w ogóle jest odtwarzany dźwięk przez HDMI?

Ponadto prosiłabym, by wejść w Ustawienia - Zewnętrzne wejścia - Bravia Sync - Lista urządzeń - opcja "Włącz". To pomoże zdeterminować czy w ogóle sprzęty są ze sobą kompatybilne.

Dodatkowo w Ustawieniach dźwięku, proszę sprawdzić czy jest ustawiony system audio w opcji Głośnik TV.

Pozdrawiam