anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-55XG8096 - paskudny vertical banding nieuznany przez serwisanta door-to-door

profile.country.PL.title
DariuszSagan
Użytkownik

Sony KD-55XG8096 - paskudny vertical banding nieuznany przez serwisanta door-to-door

Witam,

W moim telewizorze występują pionowe pasy ciemniejszego podświetlenia na całej powierzchni matrycy (!) które na dodatek są regularnie rozmieszczone, widać je podczas poziomego ruchu kamery na jasnych powierzchniach, szczególnie oglądając np. filmy przyrodnicze. Jaki to wywołuje dyskomfort nawet nie będę mówił. Szczerze mówiąc czuję się oszukany, ponieważ wybrałem Sony na podstawie obserwacji i porównań wielu telewizorów na ścianie, w sklepie. Po tym jak odkryłem tą wadę w swoim telewizorze, wróciłem do sklepu żeby jeszcze raz ocenić obraz w "sztuce na ścianie" - nie dopatrzyłem się tego defektu. Wezwałem serwis door to door, pan przyszedł, wypisał papier że obraz w normie, powiedział "przecież to nie plazma" i poszedł. Dlaczego czuję się oszukany? Bo ten defekt dla mnie dyskwalifikuje ten telewizor i gdybym był świadomy podczas zakupu, że może być taki "rozrzut", że jest ryzyko wystąpienia takiego kwiatka, na pewno nie wybrałbym go. I proszę nie mówić mi że to norma. ŻADEN telewizor w sklepie, w rodzinie, u znajomych, o podobnym rozmiarze, nie prezentuje takiego defektu obrazu (mówimy o podobnej oraz niższej półce cenowej). Ja rozumiem że problem nierównomierności podświetlenia dotyka ogólnie technologii LCD. Wiem, znam temat ciemnych rogów, cloudingu, przecieków światła. Ale taki "kaloryfer" na całym ekranie? Jestem mega rozczarowany. Co mogę jeszcze zrobić? Czy firma SONY nadal uważa że to norma? Mimo że o 1000 zł tańsze telewizory nie prezentują czegoś takiego?Vertical banding.jpg

24 ODPOW. 24
profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

Jak nie minęły jeszcze dwa lata od zakupu to ratuj się reklamacja z tytułu rekojmi składaj do sklepu. Centrum serwisowe MIK Radom nie zrobi nic a jak już wy kłócisz się z wymiana tv to nie licz na nowy dostaniesz regenerowany jest to dokładnie opisane w regulaminie gwarancji. Ja zaczynałem walkę 29.10.2019r. twierdzili ze z tv jest wszystko ok na koniec okazało się ze moja matryce uszkodziły czynniki zewnętrzne później nazwali je insektami i stwierdzili ze mogłem tego uniknąć konserwując tv. Teraz tv leży w sklepie i czeka bo dostałem decyzje ze sklepu ze będzie nowy tymczasem centrum serwisowe zamiast dostarczyć nowy dostarczyli regenerowany choć do końca technik szedł w zaparte ze tv jest nowy. To był ostatni produkt firmy Sony jaki nabyłem 

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

Jeszcze musze dodać ze jak kol-wiek sprawa się nie zakończy to i tak oddaje sprawę do rzecznika. Pracowników sklepu technik MIK jawnie również okłamał twierdząc ze tv jest nowy tymczasem wystarczyło przyjrzeć się aby dostrzec kurz w zakamarkach... 

profile.country.PL.title
DariuszSagan
Użytkownik

Złożyłem reklamację z tytułu rękojmi w sklepie, a sklep zlecił ekspertyzę w serwisie. Serwis przyjechał, zabrał TV i czekam. Serwis który ma przeprowadzić ekspertyzę to MIK. W każdym razie sprawa odbywa się aktualnie na drodze rękojmi. Czekam decyzję serwisu i sklepu. Jeśli wszyscy będą udawać że jest ok, sprawa jak najbardziej idzie do rzecznika.

 

Krys198666, ale to rozumiem że mimo że serwis odrzucil Twoja reklamację to sklep finalnie przyjął i zgodził się na wymianę?

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

29.10.2019 roku absurdalnie wielki clouding zgłosiłem na support Sony przysłali technika z Mik który stwierdził ze tv do wymiany tego samego dnia dostałem ekspertyzę z decyzja ze odrzucają, półtora miesiąca z nimi walczyłem i nic kolejna biała plamka na środku ekranu kolejne zgłoszenie na support wy kłóciłem

kolejna wizytę technika Mik po kilku dniach dostaje e mail ze podtrzymuja decyzje i nie przyjadą a nie uzasadnione wezwanie kosztować mnie będzie 120zl. Zgłosiłem do sklepu reklamacje z tytułu rekojmi pod groźbą rozwiązania umowy kupna jeżeli nie wymienia tv na nowy. Sklep skontaktował się z producentem producent przysłał Mik   Ci z kolei zabrali tv do Radomia i kolejne odrzucenie ze względu na czynniki zewnętrzne jak się później okazało te czynniki to insekty wewnątrz matrycy. Odwołałem się od decyzji sklep przyznał nowy tv. Zamówiliśmy w sklepie nowy w dniu zamówienia telefon od technika Mik ze jedzie do mnie z nowym tv przedstawiłem technikowi sytuacje za proponowałem kontakt ze sklepem. Technik zostawił telewizor w sklepie bez kartonu i akcesoriów później wytłumaczył mi ze w karton spakowali mój stary z nowymi akcesoriami i odesłali do producenta, zapewniając mnie ze tv jest nowy, pracowników w sklepie także okłamał mówiąc zebrać jest nowy tymczasem jest regenerowany bo już moje podejrzenia potwierdził support Sony telewizora całe szczęście nie odebrałem, i nie odbiorę dopóki nie dostanę nowego. W regulaminie gwarancji Sony jest napisane ze sprzęt moga wymieniać na regenerowany i w sumie to bym go odebrał gdybym wiedział ze na nowa matryce ale skoro w moim nie chcieli wymienić matrycy ze względu na zbyt duże koszty to w tym tez jest jakaś używana. Uznali usterkę sklep napisał, że mam dostać nowy nie używany wiec się tego będę trzymał czas upływa maja jeszcze 5 dni na wywiązanie się z reklamacji wiec albo kasa na koncie albo nowy tv na ścianie. Sory za brak polskich znaków 🤫

profile.country.PL.title
DariuszSagan
Użytkownik

Witam,

Reklamacja odrzucona przez sklep na podstawie ekspertyzy MIKu.

 

Sprawa poszła do inspektoratu handlowego.

 

Niniejszym na podstawie powyższych faktów: Drodzy Państwo, według firmy Sony to co widzicie na zdjęciach które umieściłem w tej dyskusji jest normalne. Pozwala mi to twierdzić że jakość którą te telewizory reprezentują jest niska i zdecydowanie nie zaspokaja ona potrzeb klienta.

Tak się składa, że byłem teraz kilka dni w szpitalu gdzie miałem okazję gapić się dość długo w telewizor firmy..... Kruger&Matz.

Nie mogłem przyczepić się do niczego. Sony..... Wstyd!

profile.country.PL.title
banan129
Poszukiwacz

mam ten telewizor i nie mam takiego czegoś . Jedynym problemem u mnie jest połączenie z internetem udostepnianym przez telefon sony xperia z5 Compact.  Sony ma problem żeby się połączyć z sony. Dziwne. W innych telefonach i routerach dziala elegancko

profile.country.PL.title
banan129
Poszukiwacz

Ja w Poznaniu oddalem po miesiącu tv na reklamacje do Sontronic. U mnie w domu stwierdzili usterke jaką bylo łączenie z wi fi i restartowanie się. Wymienili moduł wi fi i plyte główna i stwierdzili że trzeba serwisować.  Zabrali na 2 tug po czym wrocili z pismem że caly czas byl sprawny. Usterka jest nadal. 3 reklamacje, wymiana części,  serwisowanie, pisma i maile do sklepu i do sony i nikt mi noe chce pomóc a dopiero 3 rate zaplacilem. Opinia serwisu jest nie podważalna tak wszyscy tłumaczą nawet rzecznik praw konsumenta.

profile.country.PL.title
DariuszSagan
Użytkownik

Przecież to absurd.

To oszukiwanie ludzi.

W XXI wieku.

profile.country.PL.title
banan129
Poszukiwacz

Próbowałem wszystkich możliwości oprócz sądu bo musial być płacić za
sprawę. Kupilem jeszcze ubezpieczenie za 1000 zł 😥 mają w d..ie klientów
profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

U mnie też lipa telewizora nadal nie mam mojego nie udało się naprawić nowego mi nie dadzą bo wymagało by to wznowienia produkcji co jest nie opłacalne pozostaje im trzecia opcja czyli zwrot gotówki ale tego zrobić nie chce a dlaczego? BO NIE!  Nie odbiorę używanego bo ślepy nie jestem i gołym okiem widać, że jego stan nawet zewnętrzny jest gorszy niż mojego telewizora i biorąc pod uwagę delikatność telewizora bo skoro mojemu zaszkodziły insekty zgodnie z opinia MIK ,  to ten podróżując sobie tak bez kartonu też pewnie nie jest w za dobrej kondycji ponadto nie ma żadnych dokumentów jak choćby jakiś protokół z naprawy. Po takiej ilości kłamstw i absurdalnych teorii nie mogę zaufać MIK i liczyć iż telewizor który regenerowali jest lepszy od mojego, oczywiście dają mi gwarancje producenta jak to ładnie brzmi czyli ta ze sklepu już nie obowiązuje więc jak będzie z nim coś nie tak to już reklamacji z tytułu rękojmi nie będzie i będę dalej się męczył. Na tą chwile od ponad miesiąca  w nowo wybudowanym domu gdzie w salonie powinien być roczny 65 calowy telewizor na ścianie jest tylko część uchwytu czas na reklamacje z tytułu rękojmi to 14 dni roboczych więc nie całe trzy tygodnie czyli już od 16 dni powinienem mieć pieniądze na koncie lub naprawiony mój telewizor lub nowy telewizor tymczasem nie mam nic dlatego będę oczekiwał odszkodowania. A tymczasem będę musiał zadowolić się inną forma rozrywki szachy bierki itp... rozumiem sony w ten sposób chce zadbać o mój rozwój intelektualny genialne a nie tylko w tv by się gapili