anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY KD-55XH9077 i Soundbar Samsung HW-Q60T Problem

profile.country.PL.title
BatataPL
Poszukiwacz

SONY KD-55XH9077 i Soundbar Samsung HW-Q60T Problem

  • Dzień dobry

    Jestem posiadaczem Telewizora SONY KD-55XH9077 od roku .Nie miałem z nim żadnych problemów .

    Kilka dni temu postanowiłem zakupić jakiś soundbar do niego do kwoty 1000 zł .

    Padło na Samsung HW-Q60T

    I od początku zaczęły się lekkie problemy.

    Tylko w kwestii włączenia / wyłączania za pomocą pilota od tv .

    Soundbar podłączony do HDMI 3 eARC (tryb wyjścia w ustawieniach  chyba standardowy )

    Oprócz tego do tv na HDMI 4 podłączony Xbox series x

    Oraz HDMI 1 dekoder UPC Cisco Mediabox HD


    Pod włączeniu tv soundbar czasami się włączy a czasami nie . Zdarza się że muszę użyć pilota właśnie od belki .


    Wyłączenie polega na tym że po wyłączeniu tv na belce wyskakuje Mute i chyba po jakiś kilkunastu minutach z racji bezczynności się wyłącza ( tu obstawiam że tv z androidem się usypia a nie wyłącza sie całkowicie co powoduje brak wyłączenia belki ) oczywiście mogę się mylić .


  • Lecz czasami po wyłączeniu tv na belce wyskakuje Mute a następnie "Bye" co jasno określa że ona potrafi się jednak od razu wyłączyć .


    Grzebałem przez kilka dni w ustawieniach chyba wsZytsko przekopałem .

    Soundbar najnowszy soft
    Tv również najnowszy


    Wczoraj przywróciłem ustawienia fabryczne w telewizorze i kilkadziesiąt razy ciągle się dobrze odpalał i wyłączał  całkowicie ( Bye )

    Pozniej Już robił to losowo i wsZystko wróciło do "normy"

    W załączniku dodaje zdjęcia z ustawieniami na tą chwilę .



    Przy tym wszystkim dochodzi również dziwna anomalia i nie wiem od czego to jest zależne .


    Mianowicie volume + / - sterując pilotem od tv w 90 % steruje głośnością na belce i tam widzę jaka jest ustawiona skala głośności .

    Czasami też się zdążą tak jak na początku zaraz po zakupie lub wczoraj po restarcie fabrycznym że na tv skala też wyskakuje z dopiskiem "System Audio " i widzę stopień głośności.

    Więc jak widać czasami to działa tak jak powinno od początku .


    Odnośnie belki po rozmowie na infolini Samsunga zrobiłem już wszystko .

    Teraz i tylko właśnie on to kwestia tego nieszczęsnego telewizora od Sony .


    W załączniku dodaje 2 kolarze zdjęć .

    Jak to mniej więcej jest ustawione .
    Jednocześnie chce zaznaczyć że na zdjęciu nr 5 w opcji "tryb eARC" czy to włączę czy wyłączę tv działa tak samo czyli losowo .


    Mój budżet ( 1000 zł ) sprawia że mam ograniczony zakup zwłaszcza w przypadku zakupu belki od Sony ( chyba że się mylę )

    Co myślicie zrobić ? Zwrócić czy próbować to jakoś ogarnąć .


    Bardzo proszę o pomoc co z tych ustawień co wstawiłem  co mogę zmienić lub co wyłączyć ?

    Ewentualnie czy coś jeszcze można zrobić aby to działało jak należy .


    Z góry dziękuję za pomoc .

CollageMaker_20211109_181514581.jpg

CollageMaker_20211109_181627111.jpg

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry BatataPL, posłałam Twoje zapytanie z prośbą o poradę do działu wsparcia technicznego, damy znać jak tylko się czegoś dowiemy. A tymczasem, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support na włąsną rękę? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
https://bit.ly/2t8AqP9
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
BatataPL
Poszukiwacz

Na infolini stwierdzono że najlepszą opcja będzi3 reset ....

 

Nic nie pomogło .

 

 

Najlepsze jest to że pożyczyłem się innego soundbara od znajomego i problem jest praktycznie takie sam .

 

 

Ewidentnie to wina po stronie telewizora .

 

  • Jest praktycznie 1,5 roku od premiery a dalej z nim są cyrki .Nie chce wiedzieć co się działo po premierze tego modelu gdy ludzie z nim mieli problemy przy podłączonych soundbarach .

 

A więc czekamy na odpowiedź Pani Agnieszko .

Za każdą pomoc będę ogromnie wdzięczny a jeśli to nie pomoże to trzeba się pozbyć niestety tego sprzętu jak najszybciej .

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry BatataPL

 

Odpowiedź z Supportu przyszła jak poniżej:

------------------------------

 

Funkcja, która odpowiada za sterowanie jednym pilotem urządzeniami sprzężonymi i połączonymi z telewizorem za pomocą przewodu HDMI to Bravia Sync.

Opis funkcji zamieszczam w poniższym linku:

https://bit.ly/3ks4MXj

Regulacja ustawień systemu BRAVIA Sync:

https://bit.ly/3c0Z0aa

 

-----------------------

Daj znać czy to pomogło, czy mamy dalej pytać. Pozdrawiam, Agnieszka _J