Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry szanownemu gronu.
Od kilku dni zaobserowałem problem z działaniem pilota do TV. Objawy to okresowy brak możliwości jego użytkowania - czasami zadziała czasami nie.
Próba - "Proszę wyłączyć i włączyć urządzenie" - mowa oczywiście o TV - dała połowiczny sukces. Przez powiedzmy 30 min wszystko działa poprawnie potem tak jak wyżej. Nowe oprogramowanie wewnętrzne chyba jeszcze nie zostało w nim zainstalowane. Jak mogę rozwiązać ten problem?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
@PablitoB ja w swoim TV zmieniałem baterie po 1,5 miesiąca teraz rzadziej bo wstwiłem lepsze ale swoją droga sprawdź sobie ile procent mają Home-Ustawienia-Ustawienia Bluetooth-wybierz pilot -ok-Bateria xx %
Na wstępie dzięki za zainteresowanie problemem.
Zgodnie ze wskazaniami bateria: 64%,
dodatkowo wgrałem nowe oprogramowanie układowe v6.2858.
Teraz trochę potestuję i zobaczę co z tego wyjdzie.
Generalnie efekt jest taki jakby za problem odpowiedzialny był TV - taki czas na rozgrzewkę po włączeniu.
Dzień dobry.
Po testach z nowym oprogramowaniem układowym były lekkie przycinki.
Idąc za radą kolegów wymieniłem również baterię w pilocie - jak na razie działa.
Na plus nowego oprogramowania mam już Dolby Vision