Podziel się wrażeniami!
Szanowni państwo, kupując kolejny telewizor firmy Sony, tym razem oled KD-65A1 nie spodziewałem się, że po upływie półtora rocznym użytkowaniu zobaczę na ekranie wypalenia w postaci pasów na dolnej części ekranu. Są to prawdopodobnie wypalenia matrycy przez korzystanie z kanałów telewizyjnych takich jak: np. TVN 24 oraz filmów z napisami. Jakież było moje zdziwienie, kiedy dowiedziałem się z warunków gwarancji, że nie wymieniacie matryc i nie odpowiadacie za temu podobne usterki ( więc kto?). Z przykrością stwierdzam, że tak wspaniała firma potrafi w taki sposób postępować z klientami. Myślę, że już nie będę.
Witam,
bardzo proszę o podanie nr seryjnego urządzenia lub nr zgłoszenia serwisowego, abyśmy mogli sprawdzić dokładne okoliczności odmowy naprawy. Bez tego nie jesteśmy w stanie zidentyfikować konkretnego przypadku.
Pozdrawiam
Dzień dobry,
Przesyłam nr seryjny telewizora: 6024495
Usterka związana jest z dużym przebarwieniem w środkowej części ekranu telewizora(przesyłam zdjęcia usterki).
Niestety nie posiadam nr zgłoszenia serwisowego ponieważ serwisy Sony z Olsztyna(ul. Kołobrzeska 34a) odmówił udzielenia gwarancji ponieważ posiadam jedynie potwierdzenie przelewu dokonanej wpłaty (nie dosłano mi faktury z Saturna podczas zakupu telewizora przez internet oraz przekazano mi, iż potwierdzenie przelewu jest wystarczającym dowodem gwarancji). Próbowałem uzyskać duplikat faktury od Saturna(Media Markt) na podstawie potwierdzenia przelewu po uprzednim wyjaśnieniu całej sytuacji, ale niestety również mi tego odmówiono. Przesyłam potwierdzenie dokonania przelewu poniżej.
Jako oddany klient Sony czuje się zdeprymowany całą sytuacją, ponieważ nigdy wcześniej nie miałem najmniejszych problemów z waszym serwisem.
Pozdrawiam,
Roman Duch