anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY KD-65A1

profile.country.PL.title
technosystem-
Poszukiwacz

SONY KD-65A1

Szanowni państwo, kupując kolejny telewizor firmy Sony, tym razem oled KD-65A1 nie spodziewałem się, że po upływie półtora rocznym użytkowaniu zobaczę na ekranie wypalenia w postaci pasów na dolnej części ekranu. Są to prawdopodobnie wypalenia matrycy przez korzystanie z kanałów telewizyjnych takich jak: np. TVN 24 oraz filmów z napisami. Jakież było moje zdziwienie, kiedy dowiedziałem się z warunków gwarancji, że nie wymieniacie matryc i nie odpowiadacie za temu podobne usterki ( więc kto?). Z przykrością stwierdzam, że tak wspaniała firma potrafi w taki sposób postępować z klientami. Myślę, że już nie będę.

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

bardzo proszę o podanie nr seryjnego urządzenia lub nr zgłoszenia serwisowego, abyśmy mogli sprawdzić dokładne okoliczności odmowy naprawy. Bez tego nie jesteśmy w stanie zidentyfikować konkretnego przypadku.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
technosystem-
Poszukiwacz

Dzień dobry,

 

Przesyłam nr seryjny telewizora: 6024495

 

Usterka związana jest z dużym przebarwieniem w środkowej części ekranu telewizora(przesyłam zdjęcia usterki).

 

usterka1.JPG

 

usterka2.JPG

 

 

Niestety nie posiadam nr zgłoszenia serwisowego ponieważ serwisy Sony z Olsztyna(ul. Kołobrzeska 34a) odmówił udzielenia gwarancji ponieważ posiadam jedynie potwierdzenie przelewu dokonanej wpłaty (nie dosłano mi faktury z Saturna podczas zakupu telewizora przez internet oraz przekazano mi, iż potwierdzenie przelewu jest wystarczającym dowodem gwarancji). Próbowałem uzyskać duplikat faktury od Saturna(Media Markt) na podstawie potwierdzenia przelewu po uprzednim wyjaśnieniu całej sytuacji, ale niestety również mi tego odmówiono. Przesyłam potwierdzenie dokonania przelewu poniżej.

wpłata sony 65 oled.jpg

 

Jako oddany klient Sony czuje się zdeprymowany całą sytuacją, ponieważ nigdy wcześniej nie miałem najmniejszych problemów z waszym serwisem.

 

Pozdrawiam,

Roman Duch