Podziel się wrażeniami!
Z końcem stycznia zrobiłem aktualizację do android 9 i doczekałem się w końcu Dolby Atmos na Netflixie.Po dobrym tygodniu nagle przestał się pojawiać Atmos i jest widoczny tylko Dolby Vision.Zrobiłem miękki restart i raz udało mi się przywrócić Atmos.Niestety już od dłuższego czasu restart nie pomaga.Telewizor podpięty kablem do internetu, prędkość 80Mbit/s.Czy ktoś z ekspertów mógł by mi coś doradzić jak przywrócić Dolby Atmos na Netflix.Z góry dziękuję za wskazówki w/w problemie.
Dzień dobry @maria1003
Wysłałam zapytanie w tej sprawie do naszego działu wsparcia, damy znać jak tyko się czegoś dowiemy!
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
Oto odpowiedź supportu:
Jedyny potwierdzony problem z aplikacją Netflix po aktualizacji jest zanik dźwięku wysyłanego przez złącze HDMI. Wspomniany problem przez użytkownika jeszcze nie był zgłaszany, dlatego na początek klient niech przywróci ustawienia fabryczne telewizor i jeżeli problem nieznikanie niech skontaktuje się z naszą pomocą techniczną w celu przekazania zgłoszenia do inżynierów.
Pozdrawiam
Tak myślalem o przywróceniu do fabrycznych i zrobiłem to wczoraj.Atmos wrócił na Netflix. Temat zamykam,ale dziękuję za odpowiedź.
@djrychu napisał(a):Witam,
Oto odpowiedź supportu:
Jedyny potwierdzony problem z aplikacją Netflix po aktualizacji jest zanik dźwięku wysyłanego przez złącze HDMI.
Witam, ja mam właśnie dokładnie taki problem z dźwiękiem, czyli włączam Netflix i cisza, brak jakiegokolwiek dźwięku. Pomaga jedynie off/on. Jest na to jakaś rada ? TV KD-65AF9