anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony kd-65xh9005 samoczynny restart tv parę razy dziennie

profile.country.PL.title
Kamil89
Użytkownik

Sony kd-65xh9005 samoczynny restart tv parę razy dziennie

Witam, od prawie dwóch tygodni posiadam telewizor android tv sony kd-65xh9005 i prawdopodobnie (nie jestem pewien czy to występowało wcześniej bo zacząło to dopiero po ostatniej aktualizacji zwracać moją uwagę) od momentu ostatniej aktualizacji gdzie dodawane jest miedzy innymi hdmi 2.1 zaczął mi się pojawiać następujący błąd:

co jakiś czas, godzine do trzech ale praktycznie po każdym włączeniu telewizora gdy trochę "pochodzi" samoczynnie restartuje mi się po czym automaczynie włącza od nowa (trwa to około 30 sekund, pojawia się napis android tv itd jak przy zwyklym wlączeniu tv). Problem występuje zarówno podczas ogladania tv,netflixa  jak i pracy na PC, który jest do niego podłączony. Dodatkowo w dniu dzisiejszym rano nie chciał się włączyć z pilota pomimo kilkukrotnej próby. Musiałem odłączyć kabel zasilający w tv i włożyć go ponownie, wtedy tv dopiero się włączył.

W związku z tymi restartami telewizora wertowałem już trochę internet i podjąłem parę prób które nic nie dały mianowicie:

-podłączyłem listwę antyprzepięciową do innego gniazdka

-przywracałem ustawienia fabryczne poprzez wybór odpowiedniej opcji w ustawieniach

-robiłem reset trzymając zielony przycisk na pilocie przez 7 sekund

-wyczyszczałem pamięć podręczną poprzez ustawienia

-sprawdzałem i pokazuje mi w info o tv iż wersja oprogramowania jest aktualna, pojawiło się też apple tv itd

- dioda nie świeci się na czerwono, w ustawieniach opcje sprawdzenia tv wybierałem - błędów nie znajduje.

-powyłączałem timery wyłączenia i właczenia w tv, nawet bluetootch wyłączony jak i automatyczne aktualizacje, wyłączone też opcje zdalnego uruchamiania.

 

Czy ktoś ma inne pomysły jak te uciązliwe restarty naprawić? Czy jest możliwość jakość cofnąć aktualizacje by później wgrać ją na nowo? mogło pójsc cos nie tak z aktualizacja nawet jeśli miałem informacje iż procedura przebiegła pomyślnie ? po wgraniu aktualizacji przez pendrive i podłączeniu pokazuje mi informację iż mam wgraną najnowszą

28 ODPOW. 28
profile.country.PL.title
Michu30
Użytkownik

Oddaj tv tam skąd kupiłeś. Ja mam problem z pikselami na matrycy w tym tv i hdmi wejścia zaczynają szwankować nie widzą konsoli co jakiś czas po wyłączeniu gry na ps4 te telewizory to jakaś kpina jest.

profile.country.PL.title
Kamil89
Użytkownik

Raczej nie wchodzi w grę bo minęły już dwa tygodnie od zakupu. Kupiłem w media experrt przez ich stronę internetową . 

profile.country.PL.title
Michu30
Użytkownik

Ja tez kupowałem swój w tym sklepie tylko na miejscu w moim mieście. Jadę dziś go reklamować. Jeżeli sprzęt jest wadliwy przysługuje ci rękojmia do 2 lat od daty odebrania produktu możesz w ten sposób reklamować tv. U mnie pojawiły się martwe pixele po 5 dniach i kolejne po kolejnych dniach od zakupu tv piksele te jest wyraźnie widać na białym tle oraz na innych kolorowych. Irytuje mnie że nowy TV ma już tak szybko wady bo co innego jakbym go używał rok lub dwa i w tedy coś takiego wyszło a tu od razu praktycznie.

profile.country.PL.title
S3phi40T
Poszukiwacz

Gwarancja a rękojmia to 2 różne rzeczy.

Sprawdźcie czy martwe piksele wchodzą w warunki gwarancji. Kiedyś miałem na tablecie zauważone po 2 dniach od zakupu. Nie szło tego reklamować bo było wyraźnie napisane w  warunkach gwarancji ile pikseli musi być i w jakim promieniu żeby można było je uznać za wadę fabryczną. ...a rękojmia i sposób jej realizacji to już jest widzimisię sklepu. 

profile.country.PL.title
garlos
Poszukiwacz

Ustaw Prosta kontrola IP w ustawieniach sieci domowej i powinno się poprawić, u mnie zadziałało

profile.country.PL.title
Juzeg76
Użytkownik

Ustawiłem to co podałeś i wszedłem przyciskiem Help w diagnostykę i system.. Telewizor się zresetowal... No może jak się nie będzie dotykać androida to będzie ok... Oby szybko to poprawili bo co to za rada odinstaluj hbo go którą w jednym temacie podała pani z Sony 

profile.country.PL.title
Kozka91
Poszukiwacz

@garlos Zalogowałem się specjalnie żeby dać Ci łapkę w górę😃 U mnie pomogło, a też zastanawiałem się czy nie dzwonić do serwisu 👍🏻dzięki wielkie garlos 

profile.country.PL.title
Kris.1960
Poszukiwacz

Kolego nie baw się w żadną gwarancje producenta tylko pakuj ten szajs i do najbliższego sklepu i reklamujesz towar zakupiony przez internet ma 30 dni na odstąpienie od umowy ,tylko pamiętaj przy wypełnianiu druu żadnej naprawy tylko zwrot kasy i kup porządny telewizor Powodzenia😀

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Cześć, zgłaszam Twój problem do wsparcia technicznego. Jak tylko pojawi się podpowiedź co robić, przekażę ją tutaj.