Podziel się wrażeniami!
Witam, od prawie dwóch tygodni posiadam telewizor android tv sony kd-65xh9005 i prawdopodobnie (nie jestem pewien czy to występowało wcześniej bo zacząło to dopiero po ostatniej aktualizacji zwracać moją uwagę) od momentu ostatniej aktualizacji gdzie dodawane jest miedzy innymi hdmi 2.1 zaczął mi się pojawiać następujący błąd:
co jakiś czas, godzine do trzech ale praktycznie po każdym włączeniu telewizora gdy trochę "pochodzi" samoczynnie restartuje mi się po czym automaczynie włącza od nowa (trwa to około 30 sekund, pojawia się napis android tv itd jak przy zwyklym wlączeniu tv). Problem występuje zarówno podczas ogladania tv,netflixa jak i pracy na PC, który jest do niego podłączony. Dodatkowo w dniu dzisiejszym rano nie chciał się włączyć z pilota pomimo kilkukrotnej próby. Musiałem odłączyć kabel zasilający w tv i włożyć go ponownie, wtedy tv dopiero się włączył.
W związku z tymi restartami telewizora wertowałem już trochę internet i podjąłem parę prób które nic nie dały mianowicie:
-podłączyłem listwę antyprzepięciową do innego gniazdka
-przywracałem ustawienia fabryczne poprzez wybór odpowiedniej opcji w ustawieniach
-robiłem reset trzymając zielony przycisk na pilocie przez 7 sekund
-wyczyszczałem pamięć podręczną poprzez ustawienia
-sprawdzałem i pokazuje mi w info o tv iż wersja oprogramowania jest aktualna, pojawiło się też apple tv itd
- dioda nie świeci się na czerwono, w ustawieniach opcje sprawdzenia tv wybierałem - błędów nie znajduje.
-powyłączałem timery wyłączenia i właczenia w tv, nawet bluetootch wyłączony jak i automatyczne aktualizacje, wyłączone też opcje zdalnego uruchamiania.
Czy ktoś ma inne pomysły jak te uciązliwe restarty naprawić? Czy jest możliwość jakość cofnąć aktualizacje by później wgrać ją na nowo? mogło pójsc cos nie tak z aktualizacja nawet jeśli miałem informacje iż procedura przebiegła pomyślnie ? po wgraniu aktualizacji przez pendrive i podłączeniu pokazuje mi informację iż mam wgraną najnowszą
@Kris.1960 nie wiem w jakim kraju mieszkasz ale w Polsce nie ma 30 a 14 dni.
To, że jakiś sklep daje 30 to jest jego widzimisię i ukłon w stronę klienta - Media Expert tak akurat nie robi.
zmiana w ustawieniach sieci ip nic nie dała telewizor sam sie restartuje , dziś np wydarzyło się to... podczas meczu online ligi w Fifa.... jak nie trudno zgadnac wplynelo to na koncowy rezultat.... sprawa restartów zgloszona i czekam na przyjazd pracownikow technicznych chociaz narazie zero odzewu ze strony SONY...... dodatkowo ponownie amplituner sam zaczał się włączać . (oczywiście przy wyłączonym kablu hdmi problem nie występuje wiec nikt nie powie mi ze to wina amplitunera.. To ten TV wysyła jakis sygnal przez hdmi do amplitunera i powoduje jego włączenie.. dodatkowo amplituner uzywany przez 2 lata pod Panasoniciem i NIGDY wczesniej sam sie nie włączył) ... czytam ze wiele osob ma problem z włączeniem samoistnym oraz restartami wiec cos nie halo..
Mam ten sam problem tyle że z soundbarem. Poprzedni tv samsung qled nie miał z nim problemu a tu od pierwszego uruchomienia tragedia. Na szczeście umówilem się że do konca tygodnia mogę go oddać do sklepu i wymienić na dowolny na sklepie
Po jakim czasie od zakupu zwracasz? Ja również rozważam taką opcję jak w trybie pilnym nic z tym nie zrobią. Moja cierpliwość dobiegła końca.
Kolego też mieszkam w Polsce i jest wyrażnie napisane 30 dni na towar zakupiony przez internet pozdrawiam i proponuje zagłębić się w przepisy dotyczące reklamacj dotyczy całej RP tylko trzeba z mordą a nie potulnie bo oni na tym bazują
Mam go tydzień i mam go dość. Ciągly problem z udostepnianiem obrazu przez wifi z tel czy laptopa i to sony sync to tragedia. Co z tego ze obraz piękny jesli moj poprzedni samsung q60ra bil na glowę sony jesli chodzi o obslugę i plynnosc dzialania
Witam,
Oto odpowiedź supportu:
Proponujemy następujące rozwiązanie: HOME - Ustawienia - Oglądanie telewizji - Zewnętrzne wejścia - Ustawienia zaawansowane - Kontrola RS232C - Wyłącz
Na tym etapie to jest jedyne rozwiązanie jakie możemy zaproponować. Nasi technicy pracują nad całkowitym rozwiązaniem problemu.
Pozdrawiam
Próbowałem tego na samym początku - i nic to nie dało . Wgl to support tyle dawał już propozycji że obecnie mam już w tv powylaczanych bardzo duzo funkcji za które płaciłem i jest " goły "(nawet funkcje mówienia do pilota wyłączyłem) a i tak nadal się restartuje.....
Witam,
Pozostaje czekać na rozwiązanie problemu przez techników. Pytanie jak długo to potrwa.
Pozdrawiam
Jakiś przybliżony czas oczekiwania?
Dzień? Tydzień? Miesiąc? Muszę wiedzieć bo tylko do konca tygodnia mogę zwrócić tv do sklepu.