Podziel się wrażeniami!
Witam
Mam problem z TV Bravia KD49XE8005
Nie mogę zaktualizować zadnej aplikacji (z tego powodu nie mam dostępu do HBOGO bo wymagana jest aktualizacja). Nie mogę też zainstalować żadnej nowej. Widnieje jedynie "oczekuje" ale pasek postępu aktualizacji lub instalacji pozostaje pusty. Sieć jest ok. Oprogramowanie zaktualizowane. W czym może być problem?
Witaj OlekSy1
Wysłałam Twoje zapytanie do działu wsparcia, a czy kontaktowałeś się już z nimi w tej sprawie bezpośrednio? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam, rozwiązałeś problem?
Mam dokładnie to samo, przy próbie aktualizacji hbogo zauważyłem, że aplikacja ''oczekuje'' na aktualizację i to by było na tyle. Przy próbie zainstalowania całkiem innych aplikacji jest to samo.