Podziel się wrażeniami!
Podłączyłem Kablówkę poprzez moduł Cam z INEI
https://www.inea.pl/obsluga-klienta/dla-ciebie/centrum-obslugi-klienta/telewizja/cam
TV nie radzi sobie w EPG z polskimi znakami 😕 wyświetla "krzaczki"
Czy ktoś używa (lub miał z nimi styczność) z tym modelem TV modułu CAM dla sieci kablowych (mile widziana INEA) i udało mu się ten problem rozwiązać?
Ps. Podczas strojenia kanałów cyfrowych można wybrać Kablówkę z listy:
- UPC
- inne.
Jak widać Sony współpracuje tylko z tym 1 operatorem kablowym w PL i specjalnie dla niego ma dedykowane ustawiania...
Witam,
Proponuję się skontaktować z supportem Sony:
https://www.sony.pl/support/pl/contact
Pozdrawiam
Hej,
Mam ten sam problem w modelu KD-55X8509C i również korzystając z modułu CAM od Inea.
Udało Ci się może rozwiązać ten problem? Sony coś Ci odpowiedziało?
Witam,
Czy TV posiada najnowsze oprogramowanie? Można je odnaleźć na stronie Sony po wpisaniu modelu swojego telewizora w polu wyszukiwania:
http://www.sony.pl/support/pl
Czy kontaktowałeś się w tej sprawie z Inea? Próbowałeś inny moduł CAM?
Pozdrawiam
Hej,
Telewizor jest jeszcze świeży, więc miał już fabrycznie wgraną, najnowszą wersję oprogramowania (z kwietnia 2016). Nie kontaktowałem się jeszcze w tej sprawie z Inea, szukając w pierwszej kolejności przyczyny w TV. Byłem ciekaw czy kolega z formu, poradził już sobie jakoś z tym problemem.
Hej,
Dzięki za info.
Testowałeś drugi egzemplarz tego samego modułu czy inny model modułu? Może na innym modelu byłoby ok?
Dziwne, że na telewizorach innych producentów jest ok. Ewidentnie wygląda to na jakiś brak kompatybilności z softem. Prędkość modułu faktycznie nie powala. Odczułem to chociażby przy sortowaniu kanałów, masakra. Moduł ma poprzez TV ustawienia ale nie grzebałem tam jakoś super intensywnie. Przy zmianie języka na Polski (Uproszczony) nic w temacie krzaków się nie zmieniło.
Kontaktowalem się z INEA i powiedzieli mi to samo.
Moduł CAM odpowiada jedynie za dostarczenie sygnalu do dekodera DVB-C, który znajduje się w telewizorze. Nie ingerują oni w sprzęt swoich klientów, więc sugerują kontakt z producentem.
Piszę zatem do SONY i zobaczymy co odpowiedzą w temacie.
Good news!
Poprzepychałem się trochę pomiędzy kontaktem INEA a kontaktem SONY i sprawa nie wyglądała zbyt dobrze ale... Dziś dostałem telefon z SONY, że sprawa nie była prosta, wymagała sprawdzenia kilku wariantów i kontaktu z operatorem, lecz finalnie udało się zlokalizować przyczynę problemu (po stronie INEA) i do końca Września wdrożą Oni poprawkę po swojej stronie w nadawanym sygnale, która rozwiąże problem Byłem w szoku, że ktokolwiek do mnie zadzwonił, ponieważ byłem przekonany, że tak niszowy problem nikogo nie zainteresuje. Wielkie uznanie dla serwisu SONY za nie olanie tematu i profesjonalne podejście do klienta. Dodatkowo dowiedziałem się, że lada moment zostanie wydana aktualizacja do Androida 6.0 dla mojego TV z serii X85C - soft jest obecnie w fazie testów. To był dzień dobrych newsów