anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony LED KD-55XG8596BAEP - problem

profile.country.PL.title
filip0985
Poszukiwacz

Sony LED KD-55XG8596BAEP - problem

Witam

Jakiś czas temu jednego dnia zakupiłem 3 telewizory - Philips, LG i Sony LED KD-55XG8596BAEP. Dodam, że Sony był najdroższy i myślałem, że będzie najlepszy... niestety nie. Ale do rzeczy.

Problem polega na tym, że jeśli podłączam jakiś zewnętrzny dysk, pendrive, itp. z filmami te bardzo wolno się ładują, a jak już po paru minutach się łaskawie załadują to obraz odtwarza się nie płynnie. Jak się przewija to bardzo się tnie i mija parę ładnych chwil zanim załapie płynność, choć tak jak wspomniałem wcześniej prawidłowej płynności obrazu brak. Podobnie dzieje się z obrazem przesyłanym z komputera przez HDMI.

Z dekodera obraz jest OK.

Na Philipsie, LG i starym jak świat Panasonicu tego nie ma, dysk ładuje się momentalnie i wszystko ładnie chodzi.

W czym może tkwić problem?

Telewizor jest obecnie w serwisie, ale po rozmowach czuję, że marne szanse są jego naprawy bo już Panowie próbują wciskać mi bajki, że sony tak ma, że może tego dysku nie lubi, że może tych plików nie lubi, itd., itp.

Co robić?

Z góry dziękuje za pomoc

 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

jakiej aplikacji używasz do odtwarzania?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
filip0985
Poszukiwacz

Witam

Nawet nie wiem bo TV jest w serwisie. Na pewno taka jaka była oryginalnie dostarczona przez producenta. A tak w ogóle ja nie włączam najpierw jakiejś aplikacji tylko po prostu wchodzę w dysk i naciskam plik z filmem i się odtwarza. Czy tak się nie robi?

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Ze sklepu Play można pobrać wiele aplikacji do odtwarzania plików, np. VLC Player, który dobrze sobie radzi z większością dostępnych plików. Być może to rozwiąże problem. 

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
filip0985
Poszukiwacz

Dziękuje za sugestię. Skontaktuję się z serwisem i im to zasugeruje.