anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony seria HX90 - miganie ekranu

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
hazardmusic
Poszukiwacz

Sony seria HX90 - miganie ekranu

Witam,

 

Zauważyłem, że jest coraz więcej problemów związanych z serią 90 (restarty, brak dźwięku, miganie ekranu itd.)

Ja już jedna sztukę wymieniłem na nową. 

W poprzednim TV był problem z nieregularnym podświetleniem matrycy "banding".

Nowa sztuka wykonana jest zupełnie inaczej. To pokazuje jaka słaba jest jakość i powtarzalność produkcji, ale nie o tym...

 

W nowej sztuce zauważyłem, że co kilka minut obraz poniżej środkowego punktu na ekranie, miga na jedną sekundę. Czasami dwa razy pod rząd. Miga pas poziomy o wielkości około 20 cm. Miganie jest tylko i wyłącznie na programach telewizyjnych. 

Czy ktoś zna przyczynę tego problemu?

Sądzicie że jakaś aktualizacja może to zmienić?

Łącze się w bolu z innymi użytkownikami, bo oprócz migania po 2 dniach użytkowania miałem restarty i np. brak dźwięku przez chwilę...

Przydałoby się wsparcie supportu Sony.

 

Zastanawiam się nad kolejnym zwrotem TV i zakupem zupełnie innej marki... 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Ziio1420
Użytkownik

Miałem ten sam problem dopiero jak ustawiłem Motionflow na własne Gładkość 2 Czystość Min. mankament całkowicie ustąpił pomaga również wyłączenie Motionflow.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11
profile.country.PL.title
Ziio1420
Użytkownik

Miałem ten sam problem dopiero jak ustawiłem Motionflow na własne Gładkość 2 Czystość Min. mankament całkowicie ustąpił pomaga również wyłączenie Motionflow.

profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Cześć, zgłaszam Twoje pytanie do supportu. Jak tylko pojawi się odpowiedź, dam znać. 

profile.country.PL.title
Armsil
Użytkownik

Ja zglaszałem 2 dni temu ten sam problem: Dot.: KD-65XH9096 błyski/miganie matrycy - Sony . Pomaga wyłączenie aktywnego kontrastu.

profile.country.PL.title
hazardmusic
Poszukiwacz

Trochę to przykre, że trzeba rezygnować z opcji, które mają polepszyć jakość obrazu. 

Być może jakaś aktualizacja to poprawi.

 

Potwierdzam, że zredukowanie motionflow usuwa usterkę.

profile.country.PL.title
PioHosT
Użytkownik

czyli to jest obejście problemu, a nie rozwiązanie =[

czekamy na poprawkę ... tego i wielu innych problemów

profile.country.PL.title
hazardmusic
Poszukiwacz

Czy już coś wiadomo w tym temacie?

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Cześć, poniżej odpowiedź z supportu:

 

Jeśli pas pojawia się tylko i wyłącznie podczas oglądania wybranych kanałów telewizyjnych przyczyną jest najprawdopodobniej niedostateczna jakość i siła sygnału, obydwa parametry powinny być na poziomie conajmniej 80%.

 

Zachęcam również do wykonania pełnego resetu odbiornika do nastawień fabrycznych jak i aktualizacji oprogramowania układowego w Tv.

 

 

profile.country.PL.title
hazardmusic
Poszukiwacz

Witam dziękuję za odpowiedź.

 

1. Pas pojawia się na wszystkich kanałach.

2. Siła sygnału ponad 90 procent (kablówka)

3. Mam możliwość przyjrzenia się jak to jest na drugim telewizorze (ten sam model) i sytuacja jest taka sama (cyfrowy Polsat).

4. Restart był robiony - nie pomaga.

5. Ten problem znika po zastosowaniu rozwiązania które zostało zaproponowane przez jednego z użytkowników (ewidentnie problem leży po stronie softu)

 

Według mnie większość telewizorów ma ta wadę, ale wielu użytkowników jej nie zauważa. Proszę ponownie skontaktować się z supportem. Jeśli potrzeba to mogę podać numer telefonu, nagrać film itd.

profile.country.PL.title
hazardmusic
Poszukiwacz

Witam, czy jest jakieś zainteresowanie ze strony supportu?