Podziel się wrażeniami!
Witam jestem posiadaczem tego beznadziejnego tv od roku o to moje spostrzezenia:
-czasami gdy wyl.Tv obraz sie wyl. ale dzwiek dalej gra
-android totalna porazka firmy Sony nie instaluje nic na nim a i tak potrafi sie zaciac menu po chwili sie odblokuje na szczescie
-jakosc obrazu moim zdaniem przez tego calego androida procek nie wyrabia i poakzuja sie znieksztalcenia obrazu w postaci pixeli na Tv
-wydałem 3500 na tv ktory mial byc najlepszy wsrod fullhd a okazal sie totalna porazka dziekuje nigdy wiecej Sonay na androidzie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Od połowy zeszłego roku ludzie narzekają na ****** soft tych telewizorów, a Wy macie czelność pisać, że po to są regularne aktualizacje oprogramowania. Może zacznijcie w końcu naprawiąć błędy zgłaszane przez użytkowników (a nie "poprawiać ogólną wydajność i stabilność telewizora" i wciskać m.in. mi, że jest mi bo bardzo potrzebne, że dzięku temu mój TV będzie dłużej działał :D).
Recepta na wszystkie bolączki: reset - i to jest cała Wasza pomoc.
Dobrze, że samochodu nie muszę raz na kilka dni odłączać od akumulatora, żeby się zresetował
Ale czego oczekiwać od firmy usuwającej posty użytkowników (zagraniczne community), którzy skarżą się, że obraz wyświetlany z konsoli po prostu klatkuje
Do widzenia!
Powód edycji: post zawierał słowa, które mogły urazić innych członków Społeczności.
Nie mam na tę chwilę problemów,ale irytuje mnie że Sony tak podchodzi do sprawy. To ma działać a jak nie to zwrot kasy. Nie po to ludzie kupują tv żeby leżało w serwisie. Za PRL mechanik przychodził do domu i po godzinie lub dwóch miało się sprzęt sprawny. Miałem styczność z serwisem Sony ze względu na telefon i szybko w ciągu chyba 4 dni był naprawiony,ale tel to tel i można sobie pożyczyć lub wyjąć z szuflady na chwilę stary zamiennik. A tv nie ma kto pożyczać i w szufladzie stare nie leżą. Zróbcie albo wymianę na lepsze modele(hardware) lub darmowo serwisowo podrasujcie pierwsze androidy.
Witamy, każdy produkt Sony jest objęty gwarancją i istnieje możlwiość skorzystania z Autoryzowanych Serwisów Sony. Jeżeli problemy problemy występowały od początku użytkowania najlepszym rozwiązaniem byłoby skorzystać z którejś z form pomocy.
Na prawidłowe działanie telewizora wpływa wiele czynników. Wspomóc ją mogą robione systematycznie aktualizacje systemowe czy nadanie odpowiednich ustawień np. obrazu. Oprócz wymienionych źródeł występuje mnóstwo podobnych miejsce gdzie można uzukać pomoc techniczną w przypadku problemów ze sprzętem - forum użytkowników, support Sony, formularz kontaktowy. Pod poniższym linkiem znajdują się najczęściej zadawane przez użytkowników pytania/problemy
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/list/p/61659,95641,95649,95715/c/68,65925/kw.... Warto zapoznać się z zawartością strony.
Pozdrawiamy, zespół Sony.
Od połowy zeszłego roku ludzie narzekają na ****** soft tych telewizorów, a Wy macie czelność pisać, że po to są regularne aktualizacje oprogramowania. Może zacznijcie w końcu naprawiąć błędy zgłaszane przez użytkowników (a nie "poprawiać ogólną wydajność i stabilność telewizora" i wciskać m.in. mi, że jest mi bo bardzo potrzebne, że dzięku temu mój TV będzie dłużej działał :D).
Recepta na wszystkie bolączki: reset - i to jest cała Wasza pomoc.
Dobrze, że samochodu nie muszę raz na kilka dni odłączać od akumulatora, żeby się zresetował
Ale czego oczekiwać od firmy usuwającej posty użytkowników (zagraniczne community), którzy skarżą się, że obraz wyświetlany z konsoli po prostu klatkuje
Do widzenia!
Powód edycji: post zawierał słowa, które mogły urazić innych członków Społeczności.
Nie mam na tę chwilę problemów,ale irytuje mnie że Sony tak podchodzi do sprawy. To ma działać a jak nie to zwrot kasy. Nie po to ludzie kupują tv żeby leżało w serwisie. Za PRL mechanik przychodził do domu i po godzinie lub dwóch miało się sprzęt sprawny. Miałem styczność z serwisem Sony ze względu na telefon i szybko w ciągu chyba 4 dni był naprawiony,ale tel to tel i można sobie pożyczyć lub wyjąć z szuflady na chwilę stary zamiennik. A tv nie ma kto pożyczać i w szufladzie stare nie leżą. Zróbcie albo wymianę na lepsze modele(hardware) lub darmowo serwisowo podrasujcie pierwsze androidy.
Witam zglosilem przesylalem zdiecie to za mało teraz chca zebym film przeslal powiem tak nawet z gwarancja macie problem nigdy wiecej sony paaa
Procek jest kiepski ale o co chodziło ci z "poakzuja sie znieksztalcenia obrazu w postaci pixeli na Tv" - jakaś pikselioza ??
Też bym się wkurzył gdyby grał jak go wyłączyłem....
Co do wyłączenia obrazu a chwilowe opóźnienie wyłączenia dźwięku (1 sekunda) to -wszystkie tv czy android czy os własny to systemy, mają bolączki wierszy poleceń i pierwszeństwa. O usterce można mówić jak byś wyłączył tv i obraz by zgasł, a dźwięk z 30 sekund by działał.
Co do androida to są plusy i minusy. Na słabszym hardware to android działa analogicznie jak na smartach i tabletach za 300zl. I dlatego w mojej wypowiedzi wcześniejszej wspominałem o podrasowaniu. Co ciekawe już w androidzie 6 jest możliwość wsadzić pendriva do USB i dodaniu do pamięci tv jego powierzchni.
Jeżeli nie będzie to tylko magazyn na apk, a ram to może będzie lepiej kolejkowal.PPlusem dużym jest możliwość instalki każdej apk i nie czekanie jak producent łaskawie udostępni daną apk. Dotykał Lg i Samsunga i niby chodzą szybciej ale mają stare aktualizacje aplikacji bez perspektywy nowych np Netflix na LG 3 letnim ostatnia aktualizacja rok temu. Dodajmy że Netflix wszedł w styczniu tego roku 🙂
Piksele- to raczej słaby sygnał antenowy lub zakłócenia cyfrowe, procek raczej by urwał obraz i dźwięk niż tylko podał pixele. To może też być problem kanału na muxsie.