Podziel się wrażeniami!
Witam, w piątek zakupiłem telewizor SONY XF8305 po weekendzie testowania i poznawania sie z nim jestem bardzo rozczarowany.. niektóre filmy z youtuba czy netflixa w 4K się zacinają zwłaszcza sportowe (mecze w 4k).. nie po to płaciłem 4 tys za telewizor 4K HDR, żeby nie móc korzystać z tych "udogodnień" Proszę mi wyjaśnić w czym jest problem? Internet mam bardzo szybki światłowód więc wykluczam router.. Jestem bardzo niezadowolony i rozważam zwrot tego telewizora! Proszę się do tego odnieść.
Jeśli rzeczywiście wykluczasz kwestie prędkości Internetu (co jest w większości przypadków najczęstrzym problemem), to trzeba skonsultować to z naszym wsparciem technicznym, opisać im problem. Trudno jest zdiagnozować problem przez Internet. Podajemy kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
A kiedy bedzie aktualizacja do ANDROID OREO?? w sklepie mowili ze w grudniu a nigdzie nie moge znalezc takich informacji.................