anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony XF8596 - Netflix - Znikający 4K i HDR podczas podłączenia słuchawek BT

profile.country.PL.title
kwiq1984
Użytkownik

Sony XF8596 - Netflix - Znikający 4K i HDR podczas podłączenia słuchawek BT

Dzień dobry, Cześć i Czołem,

 

Użytkuję od pewnego czasu telewizor Sony XF8596 wraz z słuchawkami Sony WH 1000 XM3 oraz Bose QC35 II.

Gdy włączam Netflix bez włączonych słuchawek mogę oglądać filmy w 4K oraz HDR. Natomiast gdy podłączę słuchawki przez moduł bluetooth mogę tylko i wyłącznie oglądać w jakości HD (bez HDR). Temat był wałkowany na zagranicznych forach. Skutecznie uciekano od tematu twierdząc, że jest to wina samej aplikacji.

 

Ostatnio natomiast pojawił się update oprogramowania układowego  (serie AF9, ZF9, AG9, ZG9, XG85/XG87 i XG95). Nowe oprogramowanie usuwa ten problem: 

 

"Rozwiązano problem z odtwarzaniem materiałów 4K (UHD) z serwisu Netflix lub materiałów Dolby Vision przez podłączone słuchawki Bluetooth A2DP"

 

Pytanie czy telewizory z serii XF85 również dostaną ten update? Z tego co czytałem w Internecie Sony już przestało wspierać telewizory z 2018 roku. Proszę o potwierdzenie / bądź zaprzeczenie. 

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

kwiq1984,

 

Sony cały czas wspiera model telewizora, który posiadasz. Jeśli chodzi o aktualizację systemu jest on zaplanowany. Więcej informacji możesz przeczytać tutaj: https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-43xf8505/articles...

 

W razie czego możesz samodzielnie zaktulizować system: https://www.sony.pl/electronics/support/downloads/00016450

profile.country.PL.title
kwiq1984
Użytkownik

Drogi Ekspercie,

 

Podałeś link do aktualizacji, którą dawno już mam wgraną do mojego telewizora. Nie rozwiązuje ona mojego problemu. Pisałem o tej aktualizacji: https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00236430

 

Jak widać mój telewizor się na nią nie łapie. Czy Sony planuje kolejne aktualizacje na posiadany przeze mnie telewizor? Czy mam z przymrużeniem oka traktować posty na reddicie o tym, że starsze MediaTeki już nie dostaną żadnej aktualizacji?

profile.country.PL.title
kwiq1984
Użytkownik

Odnawiam wątek. Pomimo aktualizacji oprogramowania układowego tego modelu problem nadal nie pozostał rozwiązany. 

 

Proszę o informację co mam zrobić w tej kwestii.