Podziel się wrażeniami!
Android TV w SONY to problemy.
1. Pamięć 16GB ale w praktyce 4.4GB, z czego zostaje dla użytkownika około 2GB =\
2.Pamięć zewnętrzna jako systemowa:
a. na pendrive usb3 32GB (jakiś wolny Kingston) - po dniu / dwóch Wita cię TV napisem "Zapraszamy wybierz kraj ..."PS. (nie przenosiłem aplikacji z pamięci TV)
b. przeniosłem wszystkie aplikacje z pamięci TV na pendrive SSD 256GB (szybki w przejściówce M2/PCIE>USB3) było nawet super kilka dni - nagle zniknęła cześć aplikacji (doinstalowałem i OK), następnego dnia rano odpalam TV i jest OK, odpalam ponownie TV po godzinie i mój ulubiony napis "Zapraszamy wybierz kraj ..." =[
POMOCY (może ktoś się spotkał z takim problemem?)
Jak była tylko pamięć TV to niby OK ale na 2GB "to sobie człowiek nie poszaleje"
PS. Dodatkowo mysz podłączona do TV działa z błędem - na środku ekranu "chowa się" (pod niewidzialną pionową linią i po prawej stronie ekranu już jest niedokładna - klika obok miejsca gdzie mamy kursor (z prawej) - problem już w menu Android TV, no i we wszystkich aplikacjach oczywiście.
PS2. Moduł CAM TV kablowa Vectra - komunikat o zakodowanym kanale, po chwili pojawia się obraz, lub po dłuższej chwili komunikat karta wyjęta/włożona i pojawia się obraz (ale to może być słaby moduł CAM od Vectry)
PS3. Czasami znika menu opcjo obrazu, czasami zawiesi się PIP itp/itd...
Witam,
czy oprogramowanie TV jest aktualne? Czy w momencie występowania opisanego problemu próbowałeś przeprowadzić tzw. miękki reset TV (przytrzymanie przez ok 5 sek przycisku Power na pilocie)?
Pozdrawiam
Witam,
Tak, oprogramowanie jest aktualne.
Tak, robiłem miękki reset, jednak cały czas pojawiał się napis Zapraszamy .... i konfiguracja TV
Robiłem też twardy reset 7sek Power i też wyłączenie z prądu - nie pomogło =[ zawsze był napis Zapraszamy i ustawianie Android i instalowanie wszystkich aplikacji (na szczęście kanały TV zostały i dane aplikacji - były foldery z danymi w katalogu Android/Data - np. po ponownym zainstalowaniu Kodi wszystkie ustawienia tej aplikacji były OK). Tylko czemu aplikacje zniknęły z systemu?
Zrobiłem wyczyszczenie/wyzerowanie wszystkich ustawień TV i wróciłem do pracy wyłącznie na pamięci TV. =[
Nie wiem czy będę jeszcze testował pamięć zewnętrzną - może poczekam na nową aktualizacje (może zostanie też poprawiony bug z kursorem myszy).
Pozdrawiam
Witam,
@PioHosT skierowałem Twój problem do supportu - oto krótka odpowiedź:
Zalecamy korzystanie z twardych dysków niż z pendrivów sformatowanych do FAT16, FAT32, exFAT, NTFS. Aplikacje mogły zniknąć po przeniesieniu ich na urządzenie zewnętrzne. W przypadku karty, proszę o sprawdzenie u dostawcy czy karta jest dopasowana do tego modelu telewizora. Co do zanikania myszy i obrazu, proponuję przywrócenie ustawień fabrycznych.
Pozdrawiam
Witam i dziękuję za odpowiedź.
Z dyskiem sprawdzę - czekam na obudowę (sprawdzę dysk z dodatkowym zasilaniem - bo mam wrażenie, że to problem "elektryczny" czasami jak oglądam TV (w aplikacjach tego problemu nie zauważyłem) obraz lubi sobie lekko "mrugnąć" - myślałem, że to czujnik światła, ale nie) - jednak od czasu jak pracuje tylko na pamięci wewnętrznej to problem z "Zapraszamy Wybierz język..." już nie wystąpił.
Co do myszy usb/bt - ja wiem, że reset jest dobry na wszystko, ale nie tym razem =] proponuje zrobić test i podłączyć mysz i zobaczyć jak się zachowuje kursor. Przechodząc z lewej na prawą stronę w środku ekranu kursor znika (pojawia się na chwile w prawym końcu ekranu) i na prawej jego stronie już klika nie tam gdzie jest kursor tylko jakieś 5mm po jego prawej stronie. (nie wiem czy to wina procesora graficznego, 2 rdzenie, 1 na połowę ekranu =] ).
Pozdrawiam.
TV ma potencjał, tylko jest on mocno uciążliwy w użytkowaniu, przez swoje małe niedociągnięcia.
Jednak mam nadzieję, że to wady "wieku dziecięcego".