anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony xh9096 jeden martwy piksel po 5 dniach użytkowania

profile.country.PL.title
Michu30
Użytkownik

Sony xh9096 jeden martwy piksel po 5 dniach użytkowania

Witam 5 dni temu zakupiłem telewizor sony xh9096 no i do wczoraj było wszystko ok od wczoraj po zrobieniu testu matrycy zauważyłem tak jakby jeden martwy piksel na ekranie. Piksel jest widoczny na jasnych jednolitych planszach z wszystkimi kolorami oprócz koloru czarnego. Chciałbym zapytać czy podlega to reklamacji bo jestem bardzo tym zirytowany dodatkowo telewizor nie kosztował mało. Miał ktoś podobne problemy z matrycami w telewizorach Sony? Dodam tylko że piksel zauważyłem na 5 dzień użytkowania telewizor jest zupełnie nowy i nic w nim nie zostało przeze mnie uszkodzone mechanicznie. Nie wiem chciałbym reklamować ale jak czytam fora to jest jakiś limit pikseli i pozostanie mi chyba powiadomić UOKiK o tej sytuacji jeżeli jak zgłoszę reklamację i nie zostanie ona rozpatrzona pozytywnie. Jest to mój drugi telewizor Sony i nie spodziewałem się że kupie taki bubel, który na start będzie miał fabrycznie uszkodzoną matrycę. Może ktoś coś doradzić?

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

na forum nie udzielamy informacji na temat gwarancji. W razie pytań, skontaktuj się z Supportem przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Michu30
Użytkownik

Dobra dobra po kolejnych dniach użytkowania tv wyskoczyło kolejne dwa martwe piksele jak tak będą one wyskakiwać to za tydzień cała matryca będzie czarna bo przestanie świecić. Najprawdopodobniej tv wyląduje w sklepie gdzie go kupiłem. Kto by pomyślał żeby tak szybko matryca się niszczyła w tych tv za tyle pieniędzy. Oczywiści pomoc techniczna ma w nosie.

profile.country.PL.title
pavel_pl1
Użytkownik

To po co jest to forum? Na temat oprogramowania nic nie wiecie, o gwarancji nic, jedyne co odpisujecie to zrób reset a jak nie zadziała (najcześniej nie :D) to "skontaktuj sie z  Supportem".

 

Auto-reply na każdy post i można pozwalaniać "ekspertów".

profile.country.PL.title
Michu30
Użytkownik

Tv został mi wymieniony na nowy z dobrej woli sklepu w którym nabyłem ten model XH9096. Drugi tv mam zaledwie 2 tygodnie i jak na razie działa ale mam obawy o ten tv w przyszłości. Pewnie po 2 latach wymienię to padło na nowe ale już od innego producenta o ile wcześniej się nie popsuje bo wszystko jest możliwe. Sony = dno i wodorosty. To już nie ta firma co kiedyś.