anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Super Bravia Sony

profile.country.PL.title
Ryszard1981
Nowicjusz

Super Bravia Sony

Macie ludzie info na temat super Sony. Wytrzymał 2 lata 3 miesiące. W rodzinie LG , Samsungi . Najstarszy 10 lat bez takich akcji . Zdjęcie w avatarze. * poniżej wklejam ich odpowiedzi na mój problem . Tak więc pierwsze dopłacamy 30% drugie musimy mieć ubezpieczenie czyli kolejne 25% . A więć LG / Samsung za 3000 czy SONY za 6000 i na końcu zostaniecie olani , dokładnie jak ja.

Zostało mi nagłośnienie , ale wystawiam żeby się nie denerwować .

A tak poza tym , jak dopytałem w jednym ze sklepów sprzedawca powiedział piękne słowa : niech Pan zobaczy ile sprzedają sprzętu LG i Samsung , i nie wynika to z ceny . Pięknę i teraz w to wierzę !*

 

 

 

Witam,

Jeżeli sprawdzenie potwierdzi że uszkodzona jest matryca koszt usługi wyniesie 2540 zł brutto + koszt transportu.

Matryce nie są dostępne do zamówienia na magazynach firmy Sony, konieczna jest wymiana całego odbiornika. Na wymieniony TV otrzymują Państwo nową dwuletnią gwarancję producenta

 

Powód edycji: komentarz zawierał słowa niezgodne z regulaminem społeczności.

14 ODPOW. 14
profile.country.PL.title
TomTheMenace
Użytkownik

Brak płynność obrazu wynika prawdopodobnie z nie do końca dobrze dobranych ustawień TV. Biorąc pod uwagę, że maksymalny stream z Netfilxa ma maksymalnie ~16 Mbps, sprawdziłbym, czy provider internetowy nie daje ciała. U mnie (xe93) wszystko działa idealnie płynnie. Router nie musi oczywiście stać bardzo blisko TV, ale musi być na tyle dobry, żeby zapewnić silny i stabilny sygnał co najmniej w standardzie IEEE 802.11n lub IEEE 802.11ac. Pamiętaj, że masz Androida, więc musisz traktować TV jak przerośnięty telefon - tam też od czasu do czasu masz jakiś *****up.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

To dlaczego na telefonie z androidem nic nie tnie po wifi 5Ghz ?

profile.country.PL.title
TomTheMenace
Użytkownik

Pewno dlatego, że nie oglądasz tam stremów w jakości 4k. Jeśli chcesz dojść do przyczyny przycinania, musisz po kolei wykluczyć wszystkie potencjalne przyczyny. Zacznij od wyczyszczenia cachea wszytkich aplikacji, później podłącz kabel ethernetowy. Jeśli to będzie działać, spróbuj sieć 2.4 GHz, a na końcu 5 GHz.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Włączyłem film z you tube w 720p i ,gdy kamera pokazuje ruchy w bok , to obraz też nie jest płynny

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@marcinor  może to nie wina TV tylko materiału 720p na YT nie wymagaj raczej płynności wyłącz wszystkie upłynniacze włącz coś czego jesteś pewien ,że działa płynnie ale wszystkie upłynniacze mają swoje wady bez nich też czasami się nie da.