anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Szatkowania obrazu z modułem cam rozwiązanie

profile.country.PL.title
Ziio1420
Użytkownik

Szatkowania obrazu z modułem cam rozwiązanie

Witam,

Mój TV dopadł problem z szatkowania obrazu po resecie do ustawień fabrycznym nadal występowało dopiero po różnych manipulacjach w ustawieniach problem ustąpił kiedy w ustawieniach>aplikacje>ostatnio używane aplikacje wymusiłem zamknięcie oraz wszystkie aplikacje wymusiłem zamknięcie bez systemowych oraz restart problem zniknął w moim przypadku prawdo podobnie jakaś app jest wadliwa.

Może komuś pomoże.

 

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry, Ziio1420,

dziękujemy za podzielenie się swoim doświadczeniem z innymi użytkownikami sprzętu Sony na naszym forum.

 

Podaję również namiary do Supportu Sony w razie, gdybyś potrzebował jakiejkolwiek dalszej pomocy technicznej:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

Nie bardzo rozumiem metodę, którą zastosowałeś albowiem wymuszenie zamknięcia aplikacji i restart to przecież to samo. Może masz rację, że to któraś aplikacja robi zamieszanie ale która, jeżeli żadnej nie odinstalowałeś. Spróbowałem dla pewności zrobić tak samo jak napisałeś ale ani przed restartem ani po nim nic to na moim 55X94J nie pomogło :(. 

profile.country.PL.title
krzysiek6
Poszukiwacz

Witam, Posiadam 65X94j i też mam ten sam problem i nadal walczę nad jego rozwiązaniem. Sugestie kolegi też nie pomogły. Wszystko posypało się po ostatniej aktualizacji. Może powrót do porzedniej wersji oprogramowania coś pomoże, ale czy jest to możliwe?

profile.country.PL.title
red5555
Poszukiwacz

W moim 13 miesięcznym KD85XH9096 i modułem CA od UPC problem z pikselozą pojawił się 2 tygodnie temu. Po wizycie technika UPC i sprawdzeniu sygnału, wymianie modułu problem pozostał. Co ciekawe drugi telewizor w domu XH8505 (też z CI UPC) działa póki co bez problemu.

Znacznie pomogło (ale nie do końca) w jakości obrazu ustawienie priorytetu aplikacji obsługującej moduł CA:

ustawienia -kanały i wejścia - preferencje - aplikacja interaktywna - priorytet aplikacji - aplikacja obsługująca moduł CA (zaznaczone było Domyślny) oraz wyłączenie opcji Uaktywnij aplikację interaktywną.

 

Wg infolinii Sony problem jest oficjalnie znany, wymiana płyty głównej nie pomaga i czekają na update software, dla tego modelu ma się ukazać w połowie stycznia.

Pozostaje czekać cierpliwie i sprawdzać aktualizację.

profile.country.PL.title
SLAWMOR-1961.
Użytkownik

Ten sposób nie działa w XR94J. telewizor kupiony we wrześniu.Czekam na nowy soft.

Natomiast KD-55X85J zakupiony w grudniu i nie aktualizowany z premedytacją działa ze wszystkimi posiadanymi modułami CAM.Gdybym wcześniej odwiedził "rtings" nie kupiłbym xr94j .Mając oba telewizory jeden obok drugiego

nie widzę różnicy (po ustawieniu pod siebie )

profile.country.PL.title
Ziio1420
Użytkownik

I po roku znowu szatkowanie obrazu na module CAM z canal+ jest jakieś rozwiązanie problemu 

profile.country.PL.title
Ziio1420
Użytkownik

Na XH9005

Michustry
Nowicjusz

Mam dokładnie ten sam problem w tym samym modelu  ke-xh9005. Pomaga jedynie usunięcie modułu cam. Chyba zostało nam czekać na kolejną aktualizację. Zastanawiam się czy zainstalowanie starszej wersji oprogramowania pomogłoby i skąd je pobrać. Jak ktoś poradzi sobie z tym problemem proszę o kontakt. Może SONY też się tym zainteresuje 😁. Pozdrawiam 

profile.country.PL.title
mzolci
Użytkownik

Czy na wersji oprogramowania v.6.2210, występują opisane problemy?