Podziel się wrażeniami!
Zakupiłem TV 65XE9005 2018-02-17 i po dwóch latach i dwóch miesiącach popsuł się. Nie można uruchomić, żadna dioda nie świeci. Oczywiście serwis odmówił naprawy w ramach gwarancji ponieważ okres już minął (niecałe dwa miesiące po okresie gwarancyjnym).
Telewizor kosztował 9 tys i oczekiwałem, że dłużej mi posłuży. Ostatni raz wybrałem tą markę...
Witam,
sugeruję zamówić płatną ekspertyzę serwisu. Być może problem jest drobny i naprawa nie będzie kosztowna.
Pozdrawiam
Zawiozlem telewizor do serwisu,płyta główna jest uszkodzona. 1,5 miesiaca po okresie gwarancyjnym telewizor nadaje sie na śmietnik. Konkurencja takie rzeczy naprawia po gwarancji.
Konkurencja? Czy serwis prywatnie i odpłatnie? Wymiana płyty głównej jest wykonalna i nie trzeba telewizora wyrzucać. Często i gęsto w telewizorach/komputerach, przepalają się kondensatory (kosztujące złotówke), wystarczy usunąć i wymienić na nowe. Nawet jeżeli cała płyta jest do wymiany, to jest to kwestia znalezienia części.
Tak,Konkurencja naprawia płyty główne po zakończeniu okresu gwarancyjnego. Wymiana płyty głównej kosztuje kilka tysięcy...
Charytatywnie? Autoryzowany serwis to prywatna firma więc jeżeli wymieniają płyty to nie wiele ma to wspólnego z producentem.
Producent naprawia takie rzeczy jesli nie minelo zbyt duzo czasu po gwarancji. Sony,niestety nie bierze odpowiedzialnosci. Plyta glowna powinna wytrzymac dluzej niz 2 lata i półtora miesiąca.