anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV 55XF8505 ZAWIESZA SIĘ

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

TV 55XF8505 ZAWIESZA SIĘ

Witam,

Mam prawie roczny TV Sony KD-55XF8505 z zainstalowanym systemem Android 8.0.

TV raz na jakiś czas się zawiesił. Pilot w ogóle nie reagował, obraz był zawieszony.

Ostatnio raz na 2-3 dni mój telewizor zawiesza się notorycznie. Jedynie co słychać to dźwięk z soudbara.

Nagrałem kilka filmów z tej sytuacji na wszelki wypadek.

Jedynie co pomaga to reset z listwy zasilającej.

Nie posiadam zainstalowanych żadnych dodatkowych aplikacji poza fabrycznych, nie posiadam włączonego nagrywania z usb. Mam szybki internet 100 mbit/s. Zawiesza się w trakcie oglądania tv i słuchania radia z modułu toya CI+ ale także w trakcie oglądania treści z youtube. 

Jakieś sugestie ??

 

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
maria1003
Użytkownik

mikulski.d, spróbuj wejść w ustawienia i w sekcji informacje i wyłącz automatyczną dostępność aktualizacji oprogramowania.Miałem taką przypadłość na moim TV z android 7.Kiedyś będąc w Mediamarkt rozmawiałem o tym ze sprzedawcą i powiedział mi, że niektóre tv że że słabszym procesorem często się zawieszają i pomaga taka opcja.Wypróbuj to jeśli nie pomoże to pozostaje opcja reset do ustawień fabrycznych ale trochę inna tzn.odlącz kabel póżniej na tv naciśnij jednocześnie przycisk Vol- i przycisk zasilania i włącz wtyczkę do sieci.Przyciski trzymaj tak długo aż dioda zapali się na zielono wtedy można je puścić.Po tym czekać aż pojawi się plansza konfiguracji początkowej.Zaleca się pominąć logowanie i wyszukiwanie kanałów wejść w ustawienia, pamięć, wytrzyścic pamięć podręczną i dopiero po tym zabiegu konfigurować konto,ustawienia kanałów.Dobrze też jest po skonfigurowaniu kanałów pozostawić  na jakieś 10-15 min i nic nie robić nie wchodzić w aplikacje żeby android się ustabilizował.Mnie pomogło wyłączenie automatycznej aktualizacji.Pozdrawiam i daj znać czy którąś z tych opcji Ci pomogła.