Podziel się wrażeniami!
Witam,
w dniu dzisiejszym pojawił się w miesięcznym sprzęcie następujący problem:
Kiedy rano odpaliłem TV dublował się dźwięk - leciał zarówno z TV, jak i soundbara Samsung K950. Problem poprawiało przełączenie pilotem od soundbara źródeł dźwięku, aż zatoczyłem kółko i wróciłem do źródła HDMI ARC.
Po południu problem ponowił się, postanowiłem więc uruchomić ponownie TV z poziomu ustawień.
Po ponownym uruchomieniu TV - telewizor nie widzi soundbara mimo, że w ustawieniach, jako źródło dźwięku nadal figuruje system audio, a nie głośnik TV - głos idzie przez TV.
Zrobiłem ręczną aktualizację do najnowszej wersji systemu TV - poprzez USB - problem nadal jest.
Przez soundbar mam podpięte PS4 i kiedy uruchamiam PS4, na TV wybieram źródło sygnału HDMI ARC, a na soundbarze HDMI2 (tam w "belce" podpięty jest PS4) - mam obraz i dźwięk.
Infolinia Samsunga twierdzi, że problem leży po stronie TV. Infolinia Sony stwierdziła, że aktualizacja załatwi problem. Nie posiadam drugiego TV z HDMI ARC, żeby ostatecznie wykluczyć po stronie którego sprzętu pojawił się ten problem.
Czy ktoś miał podobny problem i skutecznie go rozwiązał? JW Media
jwmedia,
Spróbuj zresetować telewizor i jeśli to nie pomoże skontaktuj się ponownie z zespołem pomocy technicznej.
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00170598
Pozdrawiam serdecznie,