anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV Sony KD-55XE8096 brak HDR

profile.country.PL.title
AdamSwi
Poszukiwacz

TV Sony KD-55XE8096 brak HDR

Witam

 

Mam pytanie - raczej żal do Sony i sprzedawcy w sklepie, że zostałem brzydko mówiąc zrobiony w h..... balona !

 

Telewizor miał mieć w tej cenie potrzebne przetwarzania obrazu 4K i HDR tak aby móc grać na konsoli waszego największego wroga - w najnowsze gry.

 

Co się okazuje - telewizor  nie obsługuje trybu HDR - a tak miało być - konsola ja ok 12 podpunktów odnośnie wyświetlania obrazu - podaje że telewizor obsługuje tylko 4K i nic więcej ! 

 

Proszę o wyjaśnienie - i tak mam wrażenie że oddam telewizor - bo nie lubie być robiony za głupka.

13 ODPOW. 13
profile.country.PL.title
snovvy77
Użytkownik

Nie wiem jak to jest na konsoli konkurencji, ale na Playstation to nie konsola wykrywa obsługiwanie trybu HDR, tylko zawsze gra, która HDR obsługuje, a nie każda gra to robi. I przed rozpoczęciem gry jest pytanie czy chcę korzystać z trybu HDR.

 

Więc moze masz grę, która nie obsługuje trybu HDR.

profile.country.PL.title
snovvy77
Użytkownik

Nie wiem jak to jest na konsoli konkurencji, ale na Playstation to nie konsola wykrywa obsługiwanie trybu HDR, tylko zawsze gra, która HDR obsługuje, a nie każda gra to robi. I przed rozpoczęciem gry jest pytanie czy chcę korzystać z trybu HDR.

 

Więc moze masz grę, która nie obsługuje trybu HDR.

Tagi (1)
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witam ponownie,

Tak jak obiecałam, przesyłam informacje, jakie udało mi się uzyskać od Supportu. Wiem,ż esyskusja poszła już nieco do przodu, ale mam nadzieję, że będą pomocne:

wskazany telewizor obsługuje sygnał HDR oraz 4K, jest to zgodne z danymi technicznymi odbiornika:
https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-55xe8096/specific...

 

Ponadto pragnę poinformować, że sygnał HDR jest automatycznie rozpoznawany przez telewizor, jeśli źródło wysyła takowy. Ze strony telewizora mogę zalecić jedynie przeprowadzenie aktualizacji systemowej:
https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xe80xx_x80xxe_xe83xx-series/kd-55xe8096/down...

 

oraz zmianę ustawień HDMI na ulepszony format:
http://helpguide.sony.net/tv/eaep1/v1/pl/04-09_02.html?hl=hdmi

 

Powyższe kwestie poprawią działanie odbiornika, natomiast jeśli gry w dalszym ciągu nie będą wyświetlane w trybie HDR proszę o sprawdzenie ustawień konsoli oraz specyfikacji samej gry.

 

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Dymitri
Nowicjusz

Też miałem ten problem!

Rozwiązanie jest tak proste, że aż mi wstyd było że wcześniej na nie wpadłem. HDR10 i 4K 60Hz działa wyłącznie na portach HDMI 2 i 3 ;). Wszystko XOX świeci na zielono!