anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV SONY KD-65AG9 z amplituner YAMAHA RX-D485 - zanika, przerywa dźwięk - ARC

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
uzytkownik-ze-szczecina
Poszukiwacz

TV SONY KD-65AG9 z amplituner YAMAHA RX-D485 - zanika, przerywa dźwięk - ARC

Przypadek jest taki, jak w temacie posta.

 

Przerywa i zanika dźwięk na pół sekundy, może sekundę w każdym trybie: TV, YouTube, PLAYER (TVN), inne wideo aplikacje, w tym NETFLIX. Objawia się również ta sytuacja jakby zanikiem sygnału z TV tj. na wyświetlaczu amplitunera znika w tym samym czasie symbol kolumn i transmisji. 

 

Zestaw amplituner YAMAHA RX-D485 podłączony z TV KD-65AG9 na ARC na wysokiej klasy kablu HDMI / Audioquest FOREST zgodne dla transmisji 8K. Testowałem również PEARL (słabszy). 

Soft w TV i w amplitunerze zaktualizowałem.

 

Amplituner na innym zestawie działa. Co więcej zrobić w tej sprawie...? 

Nerwicę mam i doprowadza mnie to przerywanie dźwięku do szaleństwa. Na starym TV 5-letnim i starym amplitunerze Yamaha nigdy czegoś takiego nie zaznałem. Obłęd jakiś.

 

Zwracam się z prośbą o odpowiedź i support.

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
WiechutekG
Nowicjusz

Zgodnie z załączonym obrazem w zakładce Zerowanie przywróciłem wszystkie ustawienia do wartości domyślnych.

Pomogło!😀

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
WiechutekG
Nowicjusz

Witam posiadam ten sam model Baravia od dwóch miesięcy połączony certyfikowanym kablem HDMI 2.2 z Pioneer SC-LX801. Najnowsza 9 aktualizacja zainstalowana. Żadne odłączenia od zasilania od TV nie pomogły. Od kilku dni mam ten sam problem z ATMOS dźwięk przycina się lub występuje w tle cyfrowy przydźwięk. Przed aktualizacją ten sam problem. W formacie Digital Plus nie ma takiego problemu. W konfiguracji ze streamerem odtwarzane materiały  w formacie D. Atmos są czyste. Irytujące.

Pozdrawiam

Wiechutek

profile.country.PL.title
WiechutekG
Nowicjusz
profile.country.PL.title
WiechutekG
Nowicjusz

Zgodnie z załączonym obrazem w zakładce Zerowanie przywróciłem wszystkie ustawienia do wartości domyślnych.

Pomogło!😀

 

profile.country.PL.title
uzytkownik-ze-szczecina
Poszukiwacz

Nie wpadłem na to. Prosta sprawa, a mi też pomogło. Dźwięk już płynnie lata, bez zrywania i bez zacinania w Dolby Digital i Dolby Digital Plus w każdej aplikacji. Dzięki śliczne. 🙏   😀💪