Podziel się wrażeniami!
Witam.
Od jakiegos mam problem z utrata dźwięku w telewizorze - KD-65XF8505. Dzieję się tak parę razy dziennie. Dźwięk powraca dopiero po całkowitym zresetowaniu telewizora. Jest to dosc uciążliwe. Oprócz tego tv często traci połączenie z siecią wifi albo w ogóle nie chce się z nią połączyć. Czy można coś z tym zrobić? Dzięki za pomoc.
Prosze aby wyprobowac:
Ta rada to jakieś gowno, nie wnoszące nic so tematu … Sony oczywiście wie o problemie ale nic z tym nie robi dotyczy on równie serii xh90 …
Nie moge sie z tym zgodzic
To się nie zgadzaj … fakty są takie ze ani to nie jest kompletne rozwiązanie ani nie eliminuje problemu braku dźwięku w wydawanym software przez Sony.
to co proponujesz o ile ma cokolwiek naprawić to dotyczy to głównie zwykłej tv(o ile ogóle )
Problem z dzwiekiem wystepuje poniewaz operator aplikacji wprowadzil zmiany w oprogramowainu i wylaczenie tej aplikacji jak widac wielu osobom pomoglo
A to ciekawe, ponieważ to co wskazujesz jako operator dotyczy zwykłej tv tak jak pisałem, natomiast wiele osób skarży się na apki netflix ( która jest preinstalowana, i jej Core się nie zmienia nawet po updatach, już nie wspominając o appletv, czy hbomax) to co opisujesz nijak ma wpływ na inne aplikacje na których masę osób zaznacza brak dźwięku.
ps, ja ta apke mam wyłączoną by default i nadal brak dźwięku występuje, zatem jak to wyjaśniasz ?