Join now - be part of our community!

Uwaga marka Sony już zdechła . To widać .

profile.country.PL.title
Rafaell37
Member

Uwaga marka Sony już zdechła . To widać .

Marka nic nie warta Sony .Sony jest przestarzałą  marką która nie idzie do przodu . Olewają aktualizacji do różnych modeli do XG9005 z 2019 r. i innych modeli .  A eksperci od Sony nawet nic nie potrafią wypowiedzieć się , forum tu jest nic nie warte.  To ostatni model od tej marki odradzam , nie patrzcie na logo marki , bo ta marka dawno zdechła . To widać nowych telewizorach i z 2019 r brak aktualizacji lub błędy w oprogramowaniu  , forum ci eksperci nic nie potrafią napisać . 

12 REPLIES 12
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

dziękujemy za Twój wpis. Każda informacja zwrotna jest dla nas niezwykle ważna, by udoskonalić nasze produkty. Bardzo prosimy zgłaszać uwagi do Supportu poprzez formularz kontaktowy: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
brysiu54
Explorer

Sprzętowo to jest marka światowa, niestety programowo już nie. Sony ma baaaaarrrdzo słabe oprogramowanie z masą błędów.

profile.country.PL.title
Frustrat
Member

 Ja mam model tv od Sony XF9005 i też początkowo miałem obiekcje ze względu na pobór prądu w trybie czuwania. Ale poszukałem w necie, trochę poeksperymentowałem i na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolony. Właściwie nie ma się do czego przyczepić. Wszystko działa i to szybko, żadnych kwiatków w stylu tego co piszą właściciele nowego modelu XH 90... Wcale nie tęsknię za nowym androidem bo obecny absolutnie daje radę. Zapewne za jakiś czas i nowsze modele otrzymają lepsze oprogramowanie i większość usterk zniknie. Szkoda tylko, że firma wypuszcza na rynek produkty nie do końca przetestowane ale to zapewne ze względu na głupi trend wypuszczania co roku teoretycznie nowego modelu...

profile.country.PL.title
w26rysiek
Member

To Twoja opinia, moje zdanie jest odwrotne. Mam 3 tv Sony i żadnych problemów. TV Sams...zepsuł się po trzech dniach,magnetowid Sams...nie dało się naprawić, monitor Sams...martwe piksele, proponuję kup tv Sams... Może masz pecha do Sony jak statystycznie jeden na 10 000.

 

profile.country.PL.title
lars_79
Member

Użytkuję model KD-65XF9005 od roku, myślę że mogę powiedzieć, że przez ten czas poznałem wady i zalety tego telewizora.

Najpierw wady:

- szeroko opisywany problem z kolorystyką w Dolby Vision (za ciemne, wyblakłe, etc...) - nie mam porównania z innymi modelami z DV innych producentów, więc ciężko mi polemizować z argumentem, że problem jest po stronie Sony, z jednej strony, lub Netflix, z drugiej...

Fakt faktem na HDR10 kolory są inne. Oczywiście zaraz znajdą się tacy którzy powiedzą, że z wyłączonym HDR jasność (ustawiona na max) jest dużo wyższa, kolory są zupełnie inne (z podkręconym na max nasyceniem) - tylko co to ma wspólnego z tym jak faktycznie miał wyglądać obraz w zamyśle twórców... Nie wiem więc czy ostatecznie jest to wada telewizora czy "cecha" DV.

- na pewno wadą jest niedopracowanie oprogramowania wyświetlania obrazu w "całkowicie wygaszonych" momentach - sytuacja ma miejsce, np. w Netflix'ie gdy wyświetlany jest czarny obraz w momencie zmiany odcinków lub w innych momentach gdzie przez chwilę (uruchamianie aplikacji) jest czarne tło. Nie działa wtedy lokalne wygaszanie ekranu i pojawia się wyraźny "clouding". Co najciekawsze takiego efektu w tych samych miejscach nie ma gdy obraz jest puszczony z Nvidia Shield TV - tu wygaszanie działa bezbłędnie. Zakładam że jest to związane z brakiem możliwości regulacji parametrów obrazu gdy wyświetlany jest pulpit android TV (czyli w momencie gdy nie jest uruchomiona żadna aplikacja lub odtwarzanie sygnału telewizyjnego) - obraz wyświetlany jest na "domyślnych ustawieniach" z wyłączonym lokalnym wygaszaniem.

Teraz zalety:

- jakość obrazu

- jasność maksymalna

- kolory i kontrast

- Dolby Vision i Dolby Atmos (mam tv spięty z zestawem kona domowego)

Co do braku aktualizacji... Podobno ma być do końca roku aktualizacja do android 9 dla mojego modelu (i wielu innych), natomiast czy jej brak to wada dyskwalifikująca producenta? Jeśli są w oprogramowaniu błędy utrudniające/uniemożliwiające korzystanie z urządzenia to oczywiście tak, ale jeśli wszystko działa jak powinno to trudno to potraktować jako wadę. Zaktualizują - fajnie, nie zaktualizują trudno... ważne żeby działał bez problemów. 

profile.country.PL.title
Michu30
Member

Ja mam też 3 tv od sony 2 tv z 2014 roku i do nich niema się co czepiać i jeden z roku 2020 model xh90 i wiem już że jak będę kupował kolejny tv w przyszłości to już nigdy nie będę brał pod uwagę firmy Sony za badziewie jakie w obecnej chwili produkuje i wypuszcza na rynek. Aż się zastanawiam nad ps5 bo to też może się okazać zepsutym gównem!

profile.country.PL.title
xmalekox
Explorer

Owszem są problemy z wypuszczaniem wersji beta oraz słabym wsparciem.

 

1. Już rejestracja na tym forum to koszmar (a korzystam z bardzo wielu), co drastycznie obniża ilość osób. Co powoduje, że gdy problem ma milion osób to dzięki temu, że na forach pisze 1-2%, ogromna większość nie przebrnie rejestracji, inni nie mają miernika itp. więc z miliona osób jest garstka uwag (powód do lekceważenia problemów).

 

2. Wydawanie wersji beta to skandal, nie mniejszy to blokowanie powrotu do starszej wersji. Ja mam 55XH9096, ale problem dotyczy XH90, wiele osób raportuje problemy. Ale to nie nowość, od kilku lat początku TV na Androidzie wiele osób miało problemy.

 

3. Zużycie prądu dla tego TV w trakcie czuwania to skandaliczne 15 Wat - w tym całą noc (w innym temacie piszę szerzej, aktualizacje, internet itp wyłączone). Są normy europejskie i nie wiem jakim prawem Sony wypuszcza TV nie spełniające norm. Ale użyłem szukania i wiem, że problem dotyczy wielu modeli od wielu lat (inni piszą nawet o 23 W) i jest przez Sony lekceważony.

profile.country.PL.title
jajko6
Member

Mam model z 2017 XE9305 i jestem bardzo zadowolony.

Co prawda brakowało mi aplikacji Apple TV ale od wczoraj mam ją już na PS4.

A tą rejestracją na forum to nie bardzo wiem o czym kolega pisze - nie miałem żadnych problemów.

 

profile.country.PL.title
Frustrat
Member

Dla mnie rejestracja też była drogą przez mękę i gdybym nie był maksymalnie wkurzony to dałbym sobie spokój... Co do aktualizacji softu u Sony jest niepisana zasada, żeby nie instalować tego z marszu tylko poczekać na opinie innych, bo można sobie strzelić samobója. Ja np. jadę ciągle na przedostatniej i wcale nie spieszę się zmieniać na najnowszą. Podobnie z zakupem konkretnego modelu. Nie rzucać się na nowość, tylko poczekać na rozpoznanie bojem przez innych. Niestety większość tzw. recenzji w sieci czy YouTube to kryptoreklamy a nie rzetelne testy...