Podziel się wrażeniami!
Witam;
Na początek dobrze zastanów się przed zakupem i dokładnie przeczytaj warunki gwarancji........bo poniższej historii nie znajdziesz w materiałach promocyjnych firmy SONY.
Chciałem podzielić sie z wami moim doświadczeniem z zakupem nowego telewizora Sony Bravia. Niestety nie są to wrażenia pozytywna, a raczej spore rozczarowanie do szeroko rozumianego szacunku dla klienta. W połowie czerwca kupiłem całkiem nowy telewizor model XR-55X90L (13.06) który po kilku dniach przestał wyświetlać obraz. To była pierwsza niespodzianka, ponieważ oczekiwałem wysokiej jakości, ale również trwałości telewizora który miał służyć lata. Reklamacja zarejestrowana i oczekiwanie na szybkie zamknięcie sprawy tzn. dostawę nowego TV. Niestety rozwiązanie tej sprawy nie było zgodne z moimi oczekiwaniami ponieważ zamiast nowego telewizora otrzymałem telewizor roczny. Wyzerowane liczniki uniemożliwiły serwisantowi określenie ile czasu pracował ekran zanim do mnie trafił. Po złożeniu powtórnej reklamacji w której wyraziłem swoje zdziwienie polityką wymiany nowego TV na roczny TV obsługa klienta pokazała mi środkowy palec powołując się na warunki gwarancji. I oczywiście pod kątem prawnym taki zapis tam się znajduje że mogą wymienić na odbiornik odnowiony. Tak więc zostałem z TV niepełnowartościowym (rocznym) za którego zapłaciłem pełną kwotę jak za produkt nowy. Pozostały negatywne wrażenia z zamkniętej sprawy i pewność że to jest ostatni TV Sony który kupiłem.
Z ciekawości, jaki był czas oczekiwania na wymianę? Rozumiem że dostał pan ten sam model który zakupił tylko odnowiony?
Witam;
Sam proces wymiany przebiegł sprawnie i zajął kilka dni. W piątek zarejestrowałem zgłoszenie przez telefon w Sony, w poniedziałek serwis z mojego miasta przyjechał i odebrał odbiornik, a w czwartek miałem już informację że dostali telewizor na wymianę. Z powodu mojej nieobecności mogłem odebrać dopiero wczoraj, więc tego nie liczę.
Jeżeli chodzi o model to jest on dokładnie taki sam. Tak właściwie to serwis przywiózł nóżki, pilota oraz kabel zasilający z poprzedniego egzemplarza. Jedyna różnica to data produkcji (ten który kupiłem był z 06.2024) a zamiennik 06.2023. Serwisant na moją prośbę wyświetlił menu serwisowe i telewizor miał same zera z wyjątkiem ilości włączeń których było 9. Pewnie testowe włączenia w serwisie plus kilka razy u mnie w domu.
To całkiem sprawnie. Ja od zgłoszenia czekam już 3 tydzień na decyzję. Ogólnie to raz oddawałem konsole ps4 i też dostałem w zamian refurba. Gwarancja taka sama. Nie wiem jak na to patrzec. Konsola działa do dziś (ponad 9 lat) a pierwszy egzemplarz padł po kilku miesiącach. Nigdy nie wiadomo co się trafi.