Podziel się wrażeniami!
Parę dni temu przestały być widoczne rekomendacje google. Pomoc opisuje ścieżkę jakby dla innego modelu a support sony stwierdził : 'Jeśli opcja jest nie dostępna, została ona wycofana z oprogramowania.'
Ktoś miał taki problem? Nie chcę przywracać ustawień fabrycznych z uwagi na indywidualne ustawienia obrazu
Witaj Koliber,, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Tak i otrzymałem enigmatyczną odpowiedź:
"Jeśli opcja jest nie dostępna, została ona wycofana z oprogramowania.". A to znaczy że Sony nie wie czy rekomendacje są, sugeruje jedynie że nie ma opcji wyboru a nie samej funkcjonalności.
Mam bardzo podobny problem. Mimo zainstalowania kilku aplikacji Netflix, HBO max, Amazon prime, player. Tylko Amazon prime widzi jako aktywny serwis i przy wyszukiwaniu przez asystenta pokazuje filmy tam dostępne i daje możliwość dodania do watchlisty. Ktoś miał podobnie, jakieś rozwiązania?