Podziel się wrażeniami!
Krótka odpowiedź nie całe 2 lata w wypadku XD od ostatniej aktualizacji z marca mija 8 miesięcy telewizor trafił do sprzedaży kwiecień -maj.Tak to wygląda na dzisiaj i nie wspomnę o błędach jakie posiada nadal (literówka w menu działanie modułu CI+ itd).
Wszelkie uwagi warto zgłaszać do naszego biura obsługi klienta
Prawie trzy lata w przypadku telewizorów z 2015 roku serii W. Pierwsze testy były w czerwcu-lipcu 2015 roku. Ostatnia aktualizacja też z marca tego roku.
Ale związane to jest z wprowadzeniem dopiero w marcu funkcji PIP/PAP. Czyli w większości przypadków już po standardowej dwuletniej gwarancji. PVR oraz PIP/PAP zgodnie z pierwszymi danymi technicznymi miały być wprowadzone w najbliższym czasie. Prawie trzy lata to najbliższy czas dla firmy SONY. Telewizory z tego rocznika też posiadają jeszcze błędy.
Wsparcie co? Jakie wsparcie? Zadanie tego pytania na forum poświęconym telewizorom z AndroidTV to co najmniej żart. W grudniu miną mi trzy lata a jedyne co powoduje że nadal mam SONY to fakt, że telewizor działa. Poza tym musiałby się wydarzyć jakiś cud, abym drugi raz skusił się na wybór SONY i rozmowy z serwisem na poziomie: Pali mi się telewizor! - Restartował go pan? Proszę przytrzymać przycisk POWER 10 sekund. ale to były czasy. No ale skończyła mi się gwarancja więc jedyne co to mogę sobie ponarzekać tutaj.