Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
kilka dni temu zakupiłem TV Sony 65AG9. Żeby móc odbierać treści 4K wymieniłem też (w punkcie obsługi C+) starą kartę Cameleon na nową kartę Cayman oraz nowy moduł CAM CI+ ECP (zdecydowanie nie chcę mieć zewnętrznego dekodera, podobnie jak w poprzednim TV Loewe).
Okazało się, że 65AG9 nie współpracuje z modułem CAM CI+ ECP. TV nie potrafi zweryfikować modułu, nie mogę odbierać żadnych programów z pakietu C+.
Żeby wyeliminować ewent. błędy poza samym TV dwukrotnie wymieniłem kartę C+ Cayman na nowy egzemplarz, wymieniłem też moduł CI+ ECP na nowy (każdorazowo następowało parowanie tych urządzeń).
Zgłosiłem sprawę do serwisu Sony, kontaktowałem się z Canal+, pytałem na dwóch forach (hdtv.com.pl i satkurier.pl).
TV pochodzi z produkcji 05/2020, oprogramowanie jest aktualne (wersja 6.4758), poziom i jakość sygnału SAT są bardzo dobre, moje uprawnia w Canal+ są aktualne, moduł CAM i karta są włożone poprawnie.
Proszę o pomysły co z tym zrobić, żeby działało.
Kolego,ta wersja softu podobno jest skopana przez sony,wejdź sobie na forum satkuriera w sekcję moduł cam c+i sobie poczytaj,tam więcej osób ma problemy z tym modułem,musisz czekać na następną aktualizację na tv.
Tak, czytałem i pisałem o tym na satkurier.pl w wątku na temat modułu CAM CI+/CAM CI+ ECP.
Jeden z kolegów z tamtego forum miał podobną sytuację do mojej, ale w innym TV Sony. U niego oprócz nowego softu konieczny był serwis i wymiana płyty główniej.
Nie wyobrażam sobie serwisu swojego TV, kupionego 18.06.2020, gdzie wymianie miałby podlegać jeden z ważniejszych elementów.
Gdyby ktoś spotkał się z podobną sytuacją (brak współpracy z modułem CAM Ci+ ECP), to prosiłbym o podzielenie się swoimi doświadczeniami.
Czy ktoś z Ekspertów Sony mógłby odnieść się do opisanego przeze mnie problemu?
Czy któryś z Ekspertów Sony mógłby wypowiedzieć się w tym temacie?
Pytanie jest proste: dlaczego flagowy model OLED 65AG9, z pochodzący z produkcji 05/2020, zakupione 18/06/2020, nie współpracuje z modułem CAM CI+ ECP pochodzącym od (prawdopodobnie) największej platformy satelitarnej w Europie, jaką jest Canal+.
Ten brak współpracy polega nie na tym, że tylko niektóre kanały nie są dekodowane i odbierane (np kanały 4K).
ŻADNE kanały Canal+ nie są dekodowane.
Żeby na takie pytanie odpowiedzieć to trzeba mieć wiedzę jakąkolwiek.... Nie wymagaj cudów a przede wszystkim wiedzy od ekspertów Sony::))
Dzień dobry,
chciałbym zapytać, czy Sony Expert mógłby mi jednak coś doradzić, bo KD-65AG9 (produkcja maj 2020, wersja oprogramowania 6.4758) nadal nie działa z modułem CAM Canal+ CI+ ECP.
A to przecież flagowy telewizor jest.
W opisie nowej aktualizacji oprogramowania z listopada 2020 roku jest napisane, że poprawiona jest współpraca z modułami CAM CI+. Czy może już ktoś próbował jak to działa na nowym oprogramowaniu (czy w ogóle działa) z nowym CI+ECP? Na poprzedniej wersji softu w NC+ nie odkodowywało żadnych programów.
Witam, miałem i mam podobny problem z modułem CI+ oraz kartą cyfrowego Polsatu (system NAGRA) na wcześniejszym Sony KD-65AF9 oraz aktualnym KD-65AG9. Czasem, ale nie zawsze, kiedy próbuję włączyć TV występuje całkowity brak jego reakcji, czarny ekran przez kilka minut, po czym następuje restart, objawiający się wyświetleniem napisu SONY oraz Android, załadowaniem się modułu i zdekodowaniem kanału z paczki Polsatu. Teraz można już oglądać aż do następnego razu !!! Telewizory były i są na gwarancji, tak wiec zawsze wzywany był serwisant SONY, który stwierdzał że to moduł Polsatu powoduje takie problem i należy go wymienić na nowszy, z nowszym oprogramowaniem. Wymian było kilka lecz problem nie znika. Niestety brak reakcji ze strony SONY na tą usterkę, gdyż CI+ Polsatu jest najnowszy. Tak drogi TV wciąż posiada mocno niedopracowany software, szczególnie że ten sam problem miałem wcześniej w Sony KD-65AF9. Ostatnio odpisali żeby zrobić aktualizacje TV - a ta jest ostatnia możliwa, to nie rozwiązuje problemów.
Moje aktualne oprogramowanie to 6.3626. Na nim moduł CI+ ECP nie dekoduje kanałów 4K (z pakietu Canal +). Są też inne problemy (np. wadliwe działanie funkcji "Guide" czy chwilowe zaniki obrazu).
Dzisiaj próbowałem wgrać nowsze oprogramowanie 6.4960 (z 26.11.2020) za pomocą funkcji "aktualizuj" ale dostaję info, że moje obecne oprogramowanie jest aktualne 🙂
Chyba samemu nie będę wgrywał nowego softu z pendriv'a, choć to operacja raczej banalna. Wezwę do tego serwis. Obawiam się, że nowy soft będzie równie wadliwy jak ten, który miałem oryginalnie (fabrycznie) zainstalowany, czyli 6.4758.
Sony AG9 to NIEDOPRACOWANY telewizor i naprawdę dobra jakość obrazu (moim zdaniem) nie rekompensuje innych jego wad.