Podziel się wrażeniami!
Zawsze korzystałem z połączenia z siecią za pomocą kabla i z połączeniem nie było żadnego problemu. W końcu postanowiłem skorzystać z dobrodziejstw sieci WiFi.
Mój router to ICU-ODU od Cyfrowego Polsatu. Łączę się z tym urządzeniem po WiFi za pomocą laptopa, dwóch smartfonów i tableta. W żadnym z tych urządzeń nie mam najmniejszego problemu z połączeniem z siecią po WiFi
Router mam ustawiony następująco:
Sieć 2.4GHz
Sieć 5GHz
Telewizor znajduje dwie sieci WiFi
Gdy wybieram którąkolwiek sieć to telewizor prosi o hasło. Gdy wpiszę hasło i klikam Ok na pilocie to telewizor wyświetla informację: "Łączę z siecią Sony_5..." i po kilku minutach wyświetla informację "Nie udało się znaleźć sieci Sony_5". Gdy próbuję połączyć się z siecią Sony_2.4 to dostaję informację identyczą tylko że nazwa sieci jest inna.
Co robię nie tak? Czy konieczna będzie wizyta serwisu czy poradzę sobue sam?
Też mam ten model ale ta przypadłośc nie dotyczyła tylko tego modelu w poprzedniej aktualizacji pisali ,że zostało to poprawione jak widać nie (chyba ,że nie masz najnowszej aktualizacji).Też z tym walczyłem dałem sobie spokój podłączyłem się po kablu.Jednak po wpisaniu hasła zrestartuj TV powinien się podłączyć pomimo komunikatu o nie podłączeniu się.
Nie wiem czy mam najnowsze aktualizacje
Wersja 6.0.1
Kompilacja SVP4KDTV15_EU-user 6.0.1 MMB29V.S31 3.865 release-keys
Jest coś nowszego, czy mam najnowszy firmware?
jest nowsze 3.885 ale to już w tym co masz miało być poprawione.Aktualizację można pobrać ze strony https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs-android-/kd-65xd9305
odłącz kabel sieciowy (inernetowy) od TV i połacz się przez wi-fi