Podziel się wrażeniami!
Witam Stwierdziłem kurz i insekty pod matrycą, słyszałem, że w takim przypadku przysługuje wymiana telewizora na nowy, jeśli jest na gwarancji. Co na to Sony ?
Witam,
na forum nie udzielamy informacji na temat gwarancji. W razie pytań, skontaktuj się z Supportem przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694
Pozdrawiam
Ok napisałem na podanego w wiadomości linka.
I jak sie to u Ciebie skonczyło?
ja pisałem do supportu bo mam ten sam problem i kazali mi sie do serwisu zgłosić, a tu piszą żeby się zgłosić do supportu,
koło zamknięte....
sony chowa głowe w piasek. mam ten sam problem. Otóż sony nie wymieni na nowy tv lub nie zwróci kosztów zakupy w przypadku kurzu czy robali za matrycą. Jedynie łaskawcy mogą wyczyścić matrycę tylko RAZ w trakcie trwania gwarancji.
A tak na marginesie. Każda marka ma z tym problem. Poczytaj sobie o philipsie. Tak teraz robią ledy. Nie mogą być szczelne bo się "przegrzeją". Jedynie w oledach takie ryzyko jest minimalne.
Zobacz tutaj mam ten sam problem i rozpoczynam procedurę z UOKiK. Sony robi sobie z nas jaja. Im nas więcej tym lepiej dla nas .
Czy ktoś może próbował metodą domową czyścieć samemu matrycę? Nie będę płacił 450 zł za błędy producenta, poza tym po roku znów jest to samo. Co roku płacić 450 zł? Taniej mnie rata wyniesie za nowego - oczywiście nie tej marki.
Rata 450pln na rok? Chyba na miesiąc.