anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XF9005 i player po aktualizacji do 8.0

profile.country.PL.title
refixx
Poszukiwacz

XF9005 i player po aktualizacji do 8.0

Witam.

 

Po dzisiejszej aktualizacji straciłem możliwość odtwarzania jakiegokolwiek materiału przez apkę PLAYER gdzie mam wykupiony pakiet. Resetowanie tv nie pomaga, odinstalowałem apkę i ponownie zainstalowałem. W tej chwili nawet nie chce się włączyć. Odpala się i momentalnie wychodzi do menu tv.

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @refixx

Problem może leżeć po stronie aplikacji. Wysłałam zapytanie w Twojej sprawie do Supportu, damy znać, gdy będzzie odpowiedź.
A czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z naszym działem wsparcia? Jeśli chciałbyś skorzystać z ich pomocy, można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
lub
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@refixx za aplikację firm trzecich odpowiada ich twórca. Dlatego proponuję na początek z tą sprawą zgłosić się do niego.

 

Pozdrawiam