anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XH9005 problem z ethernet

profile.country.PL.title
Cypiszk
Nowicjusz

XH9005 problem z ethernet

Witam. Od dnia wczorajszego przestał działać internet, połączony przewodem. Telewizor od nowości działał w ten sposób. Nagle w dniu wczorajszym przestał. Poprzez wifi działa normalnie. Co może być tego przyczyną. Wiadomo, że po kablu internet jest szybszy, więc wolałbym żeby tak pozostało. Po włączeniu analizy sieci wyniki połączenia pokazują:

Połączenie kablowe: ok

Dostęp lokalny: zakończone niepowodzeniem

Dostęp do internetu: zakończone niepowodzeniem

Gdy wejdę w ''rozwiąż problem'' Napisane jest : ''Funkcja routera może być wyłączona. Włącz ją i spróbuj ponownie"

 

O co chodzi. Nic nie zmieniałem w ustawieniach a internet ''sam zniknął''.

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

jeżeli nic nie zmieniałeś w ustawieniach, to sugeruję kontakt z dostawcą usługi internetu, aby sprawdzić ustawienia routera.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Cypiszk
Nowicjusz

No dobrze, tylko, że w całym domu mam internet. Wszystkie urządzenia są połączone i działają. Telefony, komputery, ... To chyba nie to... 

profile.country.PL.title
hunter45pl
Użytkownik

Ustawienia/data i godzina/użyj czasu z transmisji albo z sieci/uruchomić ponownie

profile.country.PL.title
Bobrow
Użytkownik

Witam,

a ja proponuję ustawienie stałego IP w TV.U mnie był taki problem ,że nie od razu "wskakiwał" Netflix-po ustawieniu stałego IP jak ręką odjął...

I jeszcze jedno-po ustawieniu j/w zresetuj na pilocie (on/off 5s) Androida

Pzdr  

profile.country.PL.title
Bobrow
Użytkownik

Dodam tylko,że mam internet w TV po kablu z reaplitera wi-fi