Podziel się wrażeniami!
Witam. Od dnia wczorajszego przestał działać internet, połączony przewodem. Telewizor od nowości działał w ten sposób. Nagle w dniu wczorajszym przestał. Poprzez wifi działa normalnie. Co może być tego przyczyną. Wiadomo, że po kablu internet jest szybszy, więc wolałbym żeby tak pozostało. Po włączeniu analizy sieci wyniki połączenia pokazują:
Połączenie kablowe: ok
Dostęp lokalny: zakończone niepowodzeniem
Dostęp do internetu: zakończone niepowodzeniem
Gdy wejdę w ''rozwiąż problem'' Napisane jest : ''Funkcja routera może być wyłączona. Włącz ją i spróbuj ponownie"
O co chodzi. Nic nie zmieniałem w ustawieniach a internet ''sam zniknął''.
Witam,
jeżeli nic nie zmieniałeś w ustawieniach, to sugeruję kontakt z dostawcą usługi internetu, aby sprawdzić ustawienia routera.
Pozdrawiam
No dobrze, tylko, że w całym domu mam internet. Wszystkie urządzenia są połączone i działają. Telefony, komputery, ... To chyba nie to...
Ustawienia/data i godzina/użyj czasu z transmisji albo z sieci/uruchomić ponownie
Witam,
a ja proponuję ustawienie stałego IP w TV.U mnie był taki problem ,że nie od razu "wskakiwał" Netflix-po ustawieniu stałego IP jak ręką odjął...
I jeszcze jedno-po ustawieniu j/w zresetuj na pilocie (on/off 5s) Androida
Pzdr
Dodam tylko,że mam internet w TV po kablu z reaplitera wi-fi