Podziel się wrażeniami!
Cześć,
mam taki problem, średnio raz na tydzień, może dwa, po uruchomieniu telewizora wyskakuje mi informacja, że nie można połączyć się z internetem. Wchodzę w połączenia patrzę, a tam moduł wifi jest wyłączony. Próba jego włączenia, za każdym razem kończy się tak jak na filmie - https://youtu.be/oE2Uhps5yf8 .
Ustawienia czasu - z sieci.
Ostatnia aktualizacja - ta duża z AppleTV i HDMI 2.1
Pomaga dopiero twardy reset telewizora, czyli 5 sekund power off na pilocie. Ktoś się z tym mierzył?
Witam,
Niestety wspominany model TV ma problemy. Jeśli miękki reset nie pomaga, możesz zrobić przywrócenie do ustawień fabrycznych. Jeśli to tez nie rozwiąże problemu pozostaje czekać na aktualizację oprogramowania.
Pozdrawiam
Czyli to rozumiem, nie wada sprzętowa (brak możliwości włączenia modułu mnie trochę martwi od strony hardware) a software'owa i trzeba czekać na aktualizację?
Witam,
Wydaje mi się, że to wina software ale jeśli chcesz się upewnić możesz zgłosić zlecenie serwisowe. Wówczas to sprawdzą. Jak wspomniałem wcześniej wielu użytkowników tego modelu zgłasza ostatnio dużo błędów stąd moje przypuszczenia, że problem leży po stronie software. Co do aktualizacji niestety nikt nie wiem kiedy będzie nowa wersja.
Pozdrawiam