anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Xh9096 problem z głośnością

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Michal_1988
Użytkownik

Xh9096 problem z głośnością

Czy ktoś miał problem z synchronizacją tv-saundbar?

Skala głośności na tv np "0" sound bar "4", nie da się wyciszyć bez urzywania mute,

Regulacja głośności przez pilot tv. soundbar reaguje dużo szybciej niż Tv, dopiero wciśnięcie 2x mute synchronizuje urządzenia.

Tv wzbudza saundbar mimo że oba urządzenia są wyłączone (co jakiś czas zapala się dioda na tv i na saundbarze info o połączenie przez hdmi arc po czym oba urządzenia wyłączają się same)

Tv z soundbarem polączone przez hdmi arc, kabel 2 razy wymieniany za każdym razem to samo. Infolinia twierdzi że wina oprogramowania, zaproponowali wyłączenie bt wi-fi i podłączenie Sb przez kabel optyczny. (To po co mi taki tv) saundbar z poprzednim tv współ grał bez zarzutów przez arc

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Michal_1988 w innym poście piszesz, że masz soundbar Samsunga. Niestety urządzenia różnych firm mają tendencje do tego, że nie zawsze ze sobą poprawnie współpracują. Problem może być np. BraviaSync która nie jest w pełni kompatybilna z systemem Samsunga. Wyłącz w TV BraviaSync i zobacz czy soundbar dalej się sam włącza.

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Michal_1988 w innym poście piszesz, że masz soundbar Samsunga. Niestety urządzenia różnych firm mają tendencje do tego, że nie zawsze ze sobą poprawnie współpracują. Problem może być np. BraviaSync która nie jest w pełni kompatybilna z systemem Samsunga. Wyłącz w TV BraviaSync i zobacz czy soundbar dalej się sam włącza.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Michal_1988
Użytkownik

Bravia sync wyłączone podczas rozmowy z infolinią. Brak jakiej kolwiek różnicy. Na infolinii obsługa wykluczyła problem z soundbarem. Saundbar zgodny ze standardem hdmi arc

profile.country.PL.title
Michal_1988
Użytkownik

Moze.masz.jeszcze jakiś pomysł co mogę sprawdzić?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Jedyne co mogę zaproponować od strony TV - miękki reset albo przywrócenie do ustawień fabrycznych. Niestety  nie gwarantuję że to pomoże. Jak pisałem wcześniej wszystkie urządzenia powinny być zgodne  HDMI CEC ale w praktyce wychodzi to inaczej i są problemy takie jak ty masz. Jak poszukasz na forum nie jesteś pierwszy który doświadcza takich problemów. Na chwilę obecną nie ma na to złotego środka.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Michal_1988
Użytkownik

Miękki reset był. Ustawienia fabryczne też, do tego dziś podczas oglądania tv sam się zresetował. Nagle czarne tło pozniej logo SONY następnie android, i wrocił do momentu w ktorym był wcześniej. Jak myslisz oddać tv do sklepu? Tylko co w zamian? 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Moja subiektywna opinia. Pozostaje Ci albo zwrot albo kontakt z serwisem. Serwis może ostatecznie stwierdzić, że TV nie jest kompatybilny z twoim soundbarem i zostaniesz na lodzie. Z drugiej strony co pewien czas wychodzą aktualizacje systemu AndroidTV, który mają za zadanie poprawić błędy jak i wprowadzić nowe funkcjonalności. W praktyce wygląda to różnie - poczytaj na naszym forum. Jest grono użytkowników która daje sobie spokój i oddaje TV ale są też tacy którzy stawiają np. na jakość obrazu w której Sony często choć nie zawsze dominuje zależy to od modelu, inni z kolei doceniają możliwość instalowania gier i aplikacji firm trzecich na AndroidTV. Ostateczny wybór pozostawiam Tobie. Myślę, że warto aby wypowiedzieli się też inni użytkownicy tego modelu. 

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Persu87
Użytkownik

zapraszam do grupy facebookowej gdzie łatwiej będzie wymieniać się swoimi uwagami

 

https://www.facebook.com/groups/1375092012827036/