Podziel się wrażeniami!
Dzien dobry
Zawiesza sie notorycznie aplikacja YT na smart tv. Czy ktos z Panstwa mial/ma taki dam problem. Prosze o podpowiedz rozwiazania.
Tv nowy kupiony przed 3 ma miesiacami..internet na kablu najwyzsza przepustowosć...wuec raczej to nie problem z netem...
Problem rozwiazuje resetowanie tv do ustawien fabrycznych i ponowka konfiguracja. Ale nie da sie tego robic co chwila...
Prosze o rady i pomoc
Witam,
W ustawieniach godziny proszę zmienić na pobieranie danych o dacie i godzinie z sieci.
Pozdrawiam
Witam,
@Dave.1 skierowałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:
Proszę wykonać poniższe kroki:
- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Youtube - Wymuś zatrzymanie
- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Youtube - Odinstaluj aktualizację
- HOME - Ustawienia - Aplikacje - Youtube - Wyczyść dane podręczne
- HOME - Sklep Google (Google Play Store) - Moje aplikacje - Youtube - Aktualizuj - Odinstaluj - Aktualizuj
Sprawdź jeszcze wersję oprogramowania telewizora. Powinna być wersja PKG6.3632: https://bit.ly/2HSNjXY lub wyższa. Zalecam również reset poprzez odłączenie telewizora od prądu na 5 minut i ponowne go podłączenie.
Pozdrawiam