Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
Nie mam obrazu. Kable hdmi wymienione. Reset tv zrobiony. Brak obrazu tylko głos. Co to może być?
z czego ma dochodzić sygnał? Z każdego Źródła taki efekt?
Dzień dobry, Tigerr, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/contact
Pozdrawiam, Agnieszka_J
czy możesz wejść do menu ustawień?
Tak
aplikacje m.in YouTube, canal+ etc. oraz upc
to sprawdź w takim razie jaki masz ustawiony format HDMI jeżeli będziesz miał Ulepszony format to zmień na Standardowy format
Witam.
Pozwolę podpiąć się pod temat zielonego ekranu itp.U mnie pojawił się problem tego typu TV Sony XR-65X93J,po przesiadce na nową kartę nVidii RTX z serii 3000 pojawiają się właśnie takie ekrany przy wejściu do systemu. W momencie, gdy pozmienia się tryby hdmi ze standardowego na ulepszony lub na odwrót, udaje się uzyskać pulpit, lecz wykonanie, jakiejkolwiek operacji typu otwarcie zdjęcia, czy filmu powoduje zwieszenie obrazu. Przetestowane było już absolutnie wszystko . Kable w standardzie 2.1 sterowniki najnowsze aktualizacje tv najnowsze nic nie dają. Na koniec dodam, że na starej karcie z serii RTX 2000 i starszych wszystko, działa jak należy.Kontaktowałem się z supportem Sony czekam na odpowiedz. Pozdrawiam.
Miałem tak na A80J. Problemem u mnie okazało się niepotrzebnie ustawienie rozszerzonego formatu HDMI na wejściu gdzie był podpięty dekoder UPC. Włączenie UPC powodowało błąd, po którym menu działało. Menu wszystkich serwisów VOD działało. Jednak włączenie jakiegokolwiek video skutkowało zielonym ekranem z dźwiękiem. Pomagał restart tv. Po ustawieniu standardowego trybu dla dekodera UPC wszystko wróciło do normy.