anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Zielony ekran

profile.country.PL.title
Tigerrr
Poszukiwacz

Zielony ekran

Dzień dobry, 

Nie mam obrazu. Kable hdmi wymienione. Reset tv zrobiony. Brak obrazu tylko głos. Co to może być? 

IMG_20220710_202918_edit_1356288260070647.jpg

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

z czego ma dochodzić sygnał? Z każdego Źródła taki efekt?

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry,  Tigerr, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/contact 
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
johnnoo
Użytkownik

czy możesz wejść do menu ustawień?

profile.country.PL.title
Tigerrr
Poszukiwacz

Tak

profile.country.PL.title
Tigerrr
Poszukiwacz

aplikacje m.in YouTube, canal+ etc. oraz upc

profile.country.PL.title
johnnoo
Użytkownik

to sprawdź w takim razie jaki masz ustawiony format HDMI jeżeli będziesz miał Ulepszony format to zmień na Standardowy format

profile.country.PL.title
Tom3cz3k
Poszukiwacz

Witam.

Pozwolę podpiąć się pod temat zielonego ekranu itp.U mnie pojawił się problem tego typu TV Sony XR-65X93J,po przesiadce na nową kartę nVidii RTX z serii 3000 pojawiają się właśnie takie ekrany przy wejściu do systemu. W momencie, gdy pozmienia się tryby hdmi ze standardowego na ulepszony lub na odwrót, udaje się uzyskać pulpit, lecz wykonanie, jakiejkolwiek operacji typu otwarcie zdjęcia, czy filmu powoduje zwieszenie obrazu. Przetestowane było już absolutnie wszystko . Kable w standardzie 2.1 sterowniki najnowsze aktualizacje tv najnowsze nic nie dają. Na koniec dodam, że na starej karcie z serii RTX 2000 i starszych wszystko, działa jak należy.Kontaktowałem się z supportem Sony czekam na odpowiedz. Pozdrawiam.

profile.country.PL.title
mati_luk
Użytkownik

Miałem tak na A80J. Problemem u mnie okazało się niepotrzebnie ustawienie rozszerzonego formatu HDMI na wejściu gdzie był podpięty dekoder UPC. Włączenie UPC powodowało błąd, po którym menu działało. Menu wszystkich serwisów VOD działało. Jednak włączenie jakiegokolwiek video skutkowało zielonym ekranem z dźwiękiem. Pomagał restart tv. Po ustawieniu standardowego trybu dla dekodera UPC wszystko wróciło do normy.