anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Alpha 77ll

profile.country.PL.title
Arkadiusz61
Poszukiwacz

Alpha 77ll

Obecnie używam Alpha 33  i  zastanawiam się nad zakupem czegoś nowszego w ogóle myślałem nad zamianą na Canona 6D ll ale wiąże się to z zmianą szkieł i to już trochę kosztuje następnie wybór padł na bezlusterkowca A7ll ale pomysł padł najchętniej kupił bym A99ll ale to już bardzo duży koszt obecnie myślami jestem przy A77ll szkła pasują tylko czy jest widoczna różnica. Czy jest ktoś kto się zamienił taki sprzęt jakie są wasze opinie, porady lub sugestie.

Jestem amatorem jest to moje hobby do którego podchodzę bardzo poważnie.

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Cześć!

 

a77II to najlepszy aparat APS-C z bagnetem A. Na pewno odczujesz różnicę po zmianie z a33. Ma znakomitą ergonomię, dobry AF. Nie jest to jednak najnowsza konstrukcja i nieco ustępuje możliwościom nowych modeli (szczególnie matryca). 

 

Miałem a77II i dobrze go wspominam, choć jednak przy zestawieniu go z pełną klatką, przestałem używać i w końcu sprzedałem. 

 

Rozsądną opcją jest również zakup a68. Ma nieco gorszy wizjer, mniejszą prędkość zdjęć seryjnych, nie ma NFC, ale cenowo jest bardziej przystępnym modelem.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Arkadiusz61
Poszukiwacz

To mam jeszcze jedno pytanie bo też chciałbym zamienić sprzęt na pełną klatkę A99 drogi jak dla mnie czy jest sens kupić A7ll +konwektor i pozostać przy obiektywach które mam ulubiony mój to 1650 f2,8 wiem że nie jest to brzytwa ale jak na razie wykonuje pewnie 80 procent swoich zdjęć.

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


@Arkadiusz61  napisał(a):

czy jest sens kupić A7ll +konwektor i [...] 1650 f2,8 wiem 


Hej. To nie ma sensu. Najmniejszego.

16-50/2.8 nie kryje pełnej klatki więc nie będziesz mógł go w pełni wykorzystać z A7II.

 

Pozdrowienia!

profile.country.PL.title
Arkadiusz61