anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Cashback

marek-euro
Nowicjusz

Cashback

Cashback to jakaś masakra! Sony celowo funduje nam "drogę przez mękę" w zamian za odzyskanie pieniędzy, które nam obiecało przy zakupie sprzętu. Dla mnie to upokażające.

W sumie szkoda, produkty całkiem niezłe ale traktowanie klientów - porażka.

Zastanawiam się, jak to możliwe, że firma zajmująca się najnowszymi technologiami, przez trzy tygodnie nie potrafi sobie poradzić ze zwykłym formularzem na stronie internetowej! Trudno uwierzyć, że to zwykły przypadek. Za przeproszeniem, byle sklep internetowy radzi sobie z tym lepiej.

W dodatku SONY wymyśliło, że najpierw trzeba zniszczyć opakowanie (wycinając kody kreskowe z numerami), zrobić zdjęcia i dopiero wysłać. Nie wystarczy samo zdjęcie z pudełka. Brawo SONY! Nikt by tego mądrzej nie wymyślił!

Już kilka razy miałem ochotę odpuścić sobie i zrezygnować ze zwrotu, ale obiecałem sobie, że dobrnę do końca, mimo kłód rzucanych pod nogi. Współczuję osobom, które niezbyt dobrze radzą sobie z kontaktami mailowymi. Ja zajmuję się tym niemal zawodowa a sprawiło mi to sporo kłopotu.

Pozostaje mi wierzyć, że moje drogie SONY nie wymyśli kolejnego problemy z procedurą zwrotem pieniędzy!

Zastanawiam się, czy to tylko polski oddział Sony robi takie numery? Może warto warto zwrócić uwagę centrali europejskiej? Pomyślę! :slight_smile:

  

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @marek-euro

Poprosiłam Sony Support o komentarz i oto ich odpowiedź:

---

Promocja Cashback odbywa się zgodnie z regulaminem, który stanowi, że między innymi naklejka z modelem oraz numerem seryjnym musi zostać wycięta z opakowania (punkt 7 oraz 12):

https://campaign.odw.sony-europe.com/redemption/2018/pdf/pol/SONY_Digital_Imaging_Summer18_Cashback_...

 

Informacja o konieczności wycięcia naklejki jest dodatkowo powtarzana podczas wypełniania wniosku (obrazek przedstawiający naklejkę znamionową wraz z nożyczkami po prawej stronie ekranu).

Jest to zabezpieczenie Sony przed nadużyciami, a uszkodzone pudełko nie ma wpływu na późniejsze (ewentualne) reklamacje/naprawy gwarancyjne (liczy się dowód zakupu).

 

Ze swojej strony oczywiście potwierdzamy, że wycięcie jest konieczne do skorzystania z promocji Cashback. Wszystko jednak jest opisane w regulaminie promocji, z którym należy zapoznać się przed złożeniem wniosku.

Nie jest to decyzja Sony Poland, tylko Sony Europe, więc klient może poinformować "centralę europejską". Zapewniam, że to właśnie z Sony Europe dotarł regulamin promocji, więc będą wiedzieć o szczegółach akcji.

 ----

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Boberskyyy
Poszukiwacz

Mam dużo lepsze doświadczenia z cashback. Wniosek wysłany w sobotę. Pieniądze na koncie w środę ! Dzięki Sony ! :slight_smile:

profile.country.PL.title
przemasek
Poszukiwacz

Też mam pozytywne doświadczenia z Cashbackiem. Nawet jak pomyliłem wycięte naklejki to udało się to błyskawicznie odkręcić. Sony błyskawicznie przelewa też pieniądze. Więcej takich akcji proszę 🙂

profile.country.PL.title
Mati_88
Poszukiwacz

Czy tylko dzisiaj nie działa strona https://www.sony.pl/cashback czy zawsze z nią są jakies problemy, bo chciałbym skorzystać z opcji po za kupie dwóch produktów, a tu taki problemik... czy może w jakiś inny sposób można skorzystać z promocji? 

profile.country.PL.title
dpalus
Poszukiwacz

Witam,

czy udało się komukolwiek wkleić zdjęcia rachunku zakupu i nr seryjnego z pudełka tv do formularza cashback. Proszę o pomoc

profile.country.PL.title
tomasz3
Użytkownik

na samym dole formularza sa odpowiednie przyciski

profile.country.PL.title
Ryszard_MM
Poszukiwacz

Mam też pozytywne doświadczenie z cashback. Decyzja i pieniądze były szybko.