anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

poczatkujący pyta

mar1712
Początkujący

poczatkujący pyta

Witam, jestem calkowicie początkujący, miałem wprawdzie aparat kompaktowy, ale rbiłem fotki wszystkie na automatycznych ustawieniach, Zawsze podziwialem osoby ktore ze zwykłych przedmiotów, sytuacji, potrafiły zrobić zdjęcia ktore powalały na kolana.
Postanowilem że może i ja spróbuje swoich sił.
Uzbierałem pieniązki i kupilem aparat Sony alfa 350 + obiektyw Sigma 18-200mm 1/3.5-6.3

tak jak pisalem jestem całkowitym amatorem, zaczynam sie uczyc, zobaczyłem szkołe Sony, czytam fora internetowe, inne szkółki, przyznam ze przychodzi mi to cięzko, nie bardzo sie orientuje co do ustawien przysłony, czasu naświetlania,

Mam pare pytań:

- Chcialem dokupić pilot lub węzyk, ale jaki
_ gdzie znajdę stronke z przykładowymi zdjeciami i opisami jak zostalo zrobione np ISO 200 przysłona taka i taka.
- trafilem na strone fotolia. gdzie sie kupuje zdjecia. mam pytanko czy ktoś z Was sprzedaj tam swoje zdjecia? Czy mozna na tym zarobic?
- jak sie troche poducze, to gdzie i czymoge wstawić swoje fotki żeby ktos kto sie zna wytknął błedy, poradził.
- Czy warto kupować jakies zasopisma o tematyce fotograficznej?
- czy czytac, czy od razu robic fotki, nawet nieudane.

Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

- Chcialem dokupić pilot lub węzyk, ale jaki


pilot nie bardzo, ale wężyk - np taki

_ gdzie znajdę stronke z przykładowymi zdjeciami i opisami jak zostalo zrobione np ISO 200 przysłona taka i taka.


np tutaj

- trafilem na strone fotolia. gdzie sie kupuje zdjecia. mam pytanko czy ktoś z Was sprzedaj tam swoje zdjecia? Czy mozna na tym zarobic?


zdjęcia stockowe to bardzo trudny temat. Wymaga sporo wiedzy (i trochę sprzętu)
da się na tym zarobić, ale nie jest "z górki" ;)
poszukaj info na temat stock'ów