anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z ustawieniem przysłony SONY SLT-A58

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
angeloous
Poszukiwacz

Problem z ustawieniem przysłony SONY SLT-A58

Cześć! Jestem fotografem amatorem, uczę się robić zdjęcia od niedawna. Posiadam lustrzankę Sony SLT-A58 z obiektywem DT 3,5-5,6.  Kiedy chcę zrobić zdjęcie tak, by przedmiot na pierwszym planie był wyostrzony, a tło bardzo rozmyte pojawia się problem, ponieważ kiedy chcę ustawić najmniejszą wartość przysłony i kręcę pokrętłem wartość nie schodzi niżej niż 5.0... Nie wiem dlaczego tak się dzieje. Może mi ktoś doradzić, pomóc?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Cześć, dla tego obiektywu minimalna wartość przysłony zależy od aktualnie ustawionej ogniskowej. Zakładam, że posiadasz obiektyw sal 18-55. Ustaw pierścień ogniskowej na 18 mm i wtedy zmień przysłonę, wartość jaka powinna się wyświetlić to f/3.5, natomiast dla 55 mm wartość ta wyniesie f/5.6.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Cześć, dla tego obiektywu minimalna wartość przysłony zależy od aktualnie ustawionej ogniskowej. Zakładam, że posiadasz obiektyw sal 18-55. Ustaw pierścień ogniskowej na 18 mm i wtedy zmień przysłonę, wartość jaka powinna się wyświetlić to f/3.5, natomiast dla 55 mm wartość ta wyniesie f/5.6.

profile.country.PL.title
angeloous
Poszukiwacz

A jak ustawić pierścień ogniskowej?

profile.country.PL.title
piotruso
Znawca