anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z zakupem aplikacji - pomocy

profile.country.PL.title
Hartuu90
Poszukiwacz

Problem z zakupem aplikacji - pomocy

Witam,

Nie jestem w stanie kliknąć w przycisk [Zamów i zapłać] przy zakupie z salda apki do zdjęć poklatkowych. Przycisk jest ''martwy'', po kliku nic się nie dzieje... Brak mi pomysłów już. Proszę o pomoc.S.png

Tagi (1)
12 ODPOW. 12
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

o jakiej aplikacji mówisz?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Hej,

 

Czy próbowałeś zmienić przeglądarkę, w której dokonujesz zakupu?

profile.country.PL.title
MariuszO.
Poszukiwacz

Mam identyczny problem co autor postu Hartuu90, z zakupem jakiejkolwiek aplikacji do Sony Alfa ILCE 6000 ze strony https://www.playmemoriescameraapps.com/portal/

Po kliknięciu w przycisk [Zamów i zapłać] nic się nie dzieje.

Zmiana przeglądarki na inną nie rozwiązuje problemu.

Poprosiłem o zwrot pieniędzy z portfela który sobie doładowałem na kwotę 50zł, ponieważ nie da się płacić za aplikację, na stronie działa tylko pobieranie i instalowanie darmowych aplikacji.

Żeby było fajnie, dostałem również odpowiedź od Sony że pieniądze nie mogą być zwrócone z portfela.

Więc straciłem tylko czas, nerwy i pieniądze 😞

Czy ktoś mi pomoże ?

profile.country.PL.title
mat_czok
Expert

Cześć, sprawdź czy nie strona nie wywołuje jakiegoś okna pop-up, który jet blokowany przez przeglądarkę. Ponadto, czy masz zainstalowane wszelkie rozszerzenia do przeglądarki w celu pobrania aplikacji?

Spróbuj też, choć nie jest to zbyt wygodne kupić aplikację z poziomu aparatu.

profile.country.PL.title
MariuszO.
Poszukiwacz

Próbowałem kupić appke po przez Aparat, i też się nie da, ponieważ wyświetla się komunikat że karta kredytowa nie jest przydzielona. Ja swój portfel doładowałem kodem z zakupionej karty PlayStation. Nie chcę przypisywać karty kredytowej do konta. Sprawdzę jeszcze na innym komputerze. 

profile.country.PL.title
MariuszO.
Poszukiwacz

Użyłem innego komputera i to samo, klikam w przycisk [zamów i zapłać] i nic się nie dzieje 😞

profile.country.PL.title
MariuszO.
Poszukiwacz

Jest poniższe okno ale po kliknięciu w przycisk [Zamów i zapłać] nic się nie dzieje.

Czynność wykonana w przeglądarce Chrom oraz Edge i na innym komputerze, bez skutku 😞

 

aaa.jpg

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Najlepiej podążyć za radą @mat_czok i dokonać instalacji z poziomu aparatu. Czyli zalogować się na koncie w aparacie i pobrać aplikację.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
MariuszO.
Poszukiwacz

Też się nie da.

Taki komunikat: Informacje o karcie kredytowej nie są zarejestrowane, a w portfelu środki są. 😞

 

DSC_2546.JPGDSC_2547.JPG