Podziel się wrażeniami!
Na stronie SONY Polska jest cała strona i odwołanie do Promocji CashBack, która wg opisu obowiązuje do 14 sierpnia 2019 r. Ja zakupiłem przed tym terminem produkty SONY objete promocją. Pytanie jest następujące: Czemu po zarejestrowaniu nie otrzymałem możliwości skorzystania z tej promocji. Z moich wyliczeń wynika, że winienem tak jak inni otrzymać zwrotu kasy. (u mnie wyszło łącznie za dwa produkty 800 zł). Po prostu na stronie jaką się wypełnia trzeba wpisać kod rabatowy (kupon) a ja takiego nie posiadam ani nie dostałem po zarejetrowaniu.
Czy ktoś się spotkał już z czymś takim? I ciekawe co na to SONY ? Bo cały widnieje na stronie www.sony.pl czas obowiązywania promocji. A tak na marginesie to w UK mają taką promocję do 31 sierpnia 2019 r.
Proszę o pomoc jak odzyskać kasę. Pozdrawiam
Dzień dobry, Radku, w sprawach związanych z promocją Cashback najlepiej skontaktować się z dedykowaną infolinią. Na dole pod poniższym linkiem zanjdują się FAQ, Regulamin promocji
oraz dane kontaktowe działu wsparcia:
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witaj, raczej nic się przez ostatni rok nie zmieniło w promocji Sony i jak nie było tak dalej nie ma żadnych kuponów. Wycinasz z pudełka od obiektywu ten kawałek gdzie jest numer seryjny, robisz zdjęcie i wprowadzasz wraz z numerem paragonu i sklepem w którym kupiłeś (o ile brał udział w promocji) system to rejestruje, a po jakimś czasie kasa ląduje na koncie. Cytat z regulaminu na poparcie tego co napisałem "Niezależnie od rodzaju produktu, którego dotyczy zgłoszenie, wymagane jest wypełnienie
formularza on-line znajdującego się pod adresem www.sony.pl/cashback. Warunkiem złożenia
wniosku o rabat promocyjny cashback jest posiadanie konta MySony oraz przesłanie drogą
elektroniczną numeru seryjnego produktu, zdjęcia numeru seryjnego wyciętego z oryginalnego
opakowania oraz kopii wydruku dowodu zakupu. "
Czasami naprawdę warto sprawdzić na stronie także regulamin...
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
Po prawie 2 godzinach pisania opisu stonowanego i z obrazkami "wyrzuciło" mnie przy próbie wysłania odpowiedzi. Niby coś konto nie mogło się zautoryzować czy coś podobnego. Irytacja sięgnęła zenitu. Bo skoro strona działa tak samo jak jej promocje, to nic dziwnego, że taki powalający nieporządek jest na stronach sony.pl.
Tu już nie chodzi o to, czy skorzystam z tej czy innej promocji ale, żeby pouczać innych, aby czytac Regulaminy jedynie mnie rozczarował.
Wg mnie, jeśli ktoś chciał przekazać mi istotną infomację, to winien napisać jaki jest czas trwania Promocji, a nie pisać mi jak mam zrobić, czyli przesłać zdjęcia rachunków i nr seryjnych, bo to wiedziałem i nie o to się pytałem. Mimo wszystko pokusiłem się i przeanalizowałem Regulaminy i zawartośći stron SONY w UK, Niemczech i Polsce. Widać jak SONY Europe B.V. z siedzibą w UK traktuje inne rynki (choć mamy jeszcze EU) i różnicuje je w promocjach.
Rys. 1 (sony.uk) Rys. 2 (sony.de) Rys.3 (sony.pl) Rys. 4.
Jedynie na stronie UK (rys. 1) jest informacja istotna dla klientów, czyli czas w jakim należy zakupić i zarejetrować produkt i u nich promocja trwa najdłużej. W Niemczech i Polsce nie ma takich samych infomacji i promocje trwają krócej. Na naszej stronie jest dodatkowo bałagan w linkach i opisach na obrazkach odnośników.
Promocja na rys.3 przekieronkowuje do rys.4, który odwołoju się do Promocji dla Studentów, ale tego dopiero dawiadujemu się po analizie Regulaminu i jak się przyjrzymy odnośnikowi jaki jest w adresie strony:
https://www.sony.pl/cashback/student?cpint=HOMEPAGE_LATESTNEWS_CASHBACKSUMMER2019_4192
bo rejestracja odbywa się po podaniu kodu kuponu, o który sie pytałem.... ale o tym można poczytać sobie w Regulaminie, bo na stronie formularza nie ma żadnej informacji na ten temat poza tym, iż jest to pole obowiazkowe.
Link, który otrzymałem od Moderatora i Experta dotyczy promocji, której już nie ma, bo była do końca lipca i to trzeba było też napisać, a nie pisać coś o regulaminie. Dlatego nie rozwiązało to mojego problemu ale dało mi dużo do myślenia.
Generalnie, jestem rozczarowany w jaki sposób SONY Europe B.V. z siedzibą w UK, traktuje inne rynki, żeby nie powiedzieć inaczej, bo nie stosuje tej samej polityki w stosunku do R.O.I., co widać po przeczytaniu Regulaminu dla UK.
Pomimo tego, że mam trochę urządzeń firmy SONY, to uważam, że nie jest już to samo SONY sprzed lat, a sposób w jaki informuje się klientów delikatnie mówiąc mnie rozczarował i zniesmaczył ale przed wszystkim stworzył u mnie poczucie braku zaufania do tzw. promocji w firmie SONY.
Pozdrawiam
Wybacz, że odesłałem Cię do regulaminu, ale jestem takim samym użytkownikiem forum jak Ty mam swoje życie i nie bardzo widzi mi się czytanie za kogoś regulaminów (pomijam już to, że temat cashbacku był już kilkukrotnie na forum wałkowany i można było się podpiąć pod tamten temat), w związku z tym, że zdecydowana większość osób tu zaglądających pyta o to co sama mogłaby przeczytać w instrukcji obsługi sprzętu, który kupili dokładnie tak samo podszedłem do tego tematu i dlatego zacytowałem fragment regulaminu na zwykły cashback (wiedziałem, że ten dla studentów jest do 27 października) i nie czytałem do kiedy on jest (ten cashback jest praktycznie przez cały rok z krótkimi przerwami na zamianę asortymentu w promocji).
Jeżeli chodzi o promocję itp. To osoba (firma), powinna to zrobić w taki sposób aby użytkownik zakupił sprzęt dedykowany w promocji i dostał zwrot kosztów w najbardziej prosty sposób. Pisanie regulaminów odwołujących się tu i tam jest bez sensu. Jeżeli pisze kup za tyle i tyle a dostaniesz zwrot tyle i tyle, to powinno to być zrobione z myślą o kliencie nie o firmie która to wprowadza.
Czy to jest taki problem wyciąć kawałek kartoniku z numerem seryjnym i zrobić zdjęcie paragonu , wysłać wraz z numerem konta ? 10 minut potrzeba , nie więcej.
Czas nie stanowi problemu ale jak się nie rozumie tego, co opisałem w sposób dość wyczerpujący dla każdego kto ma właśnie te 10 min. i zrobił zdjęcie, to lepiej czasem nic nie pisać niż .... tracić czas. Nota bene zrobiłem zdjęcia faktury i "kartonika", a nawet próbowałem zarejestrować, ale nie miało to sensu bo promocje albo była nieaktualna dla mnie albo nie dostępna bo nie jestem już studentem konkretnej uczelni z profilem fotografia lub podobnym. Tak więc, zanim Pan coś napisze to niech najpierw przeczyta, co inni napisali a przede wszystkim co napisał sam autor postu. Wg mnie Pańska wypowiedz trąci hejtem i nie jest nikomu w niczym pomocna.
Pozdrawiam
Dziękuję za zrozumienie.
Własnie o to mi też chodzi. Żeby było przejrzyście a nie zagmatwanie i to wskazałem pisząc o traktowaniu klientów w UK, gdzie podstawowe informacje podawane są od razu a nie zagmatwane w Regulaminach. Widać tam inaczej nie mogą bo klienci są bardziej wymagający i sprzedawcy traktują klientów normalniej, bo liczy się klienta i jego kasa. A jak klient jest zadowolony to wraca albo wiąże się z daną marką, firmą.
Pozdrawiam