anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

HX-50 oczami nastolatki

profile.country.en_GB.title
Julcik
Nowicjusz

HX-50 oczami nastolatki

HX50 oczami nastolatki

 

         Dzięki uprzejmości firmy Sony, miałam okazję skorzystania z DSC-HX50 podczas krótkiego wyjścia do zoo w Chorzowie. Chciałabym się z wami podzielić wrażeniami, jak zwykłej nastolatce – amatorce fotografii udawało się robić zdjęcia tym aparatem.      

         Tak wiec jak zapewne się domyślacie, nie jestem wybitną fotografką a jedynie zwykłą, przeciętną nastolatką, jednak HX50 pozwolił mi na zrobienie całkiem przyzwoitych zdjęć, z których jestem dumna. Zacznijmy jednak od podstawowej kwestii dla każdego nastolatka, czy nastolatki – wygląd i moda. Tak wiec aparat firmy SONY ma niezwykle stylowe etui, które idealnie – moim zdaniem – zmieści się do każdej torby i każdego plecaka, a i wygląda całkiem dobrze w każdym wypadku. Jest wystarczająco lekki aby cały czas go nosić na szyi.

         Jest również niezwykle prosty w obsłudze – nie potrzeba tak naprawdę wielkiej filozofii aby stworzyć całkiem przyzwoite zdjęcie, którym by się następnie można pochwalić. Najlepszym tego przykładem będzie pani lama, która zgodziła mi się zapozować:

 

DSC01011.JPG

 

         Dzięki dość wygodnej i przydatnej możliwości przybliżania miałam okazje paru mieszkańcom zoo zrobić przyjemne, stylowe portrety, którymi na pewno by nie pogardziły. Nie miałam większych trudności ze „złapaniem” na zdjęciach ruchu u zwierząt, jak w przypadku rozgrzewającego się do ruchu i sportu łabędzia, który chyba pragnął wystąpić w balecie:

 

DSC01027.JPG