anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z uruchomieniem PlayMemories Home

profile.country.pl_PL.title
tomakpl
Początkujący

Problem z uruchomieniem PlayMemories Home

Nie mogę uruchomić PlayMemories Home dostarczone z aparatem DSC RX100, pojawia się komunikat "Aby dostosować ustawienia początkowe, kamera musi być podłączona do komputera. Podłącz kamerę, która była używana podczas instalowania tego programu." Problem w tym że aparat jest podłączony, system Windows 7 go widzi, a programu nie mogę uruchomić. Może ktoś miał podobny problem?

5 ODPOW. 5
kubasa78
Nowicjusz

Ja mam podobny problem z PMH. System Windows 8 pro z pakietem Windows media Center.Przed reinstalacja systemu nie bylo problemu z programem i jego aktualizowaniem.Kilka dni temu musialem przywrócic system do jego pierwotnej postaci i progam po instalacji i aktualizacj do najnowszej wersji przy kazdej probie jego uruchomienia aktualizuje baze danych i na tym sie konczy. Program sie nie uruchamia. Nie pomoglo zainstalowanie starszej wersji bo Windows 8 pro stwierdzil ze jest ona z nim nie kompatybilna.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witajcie na forum,

Wysłałam w Waszej sprawie zapytanie do pomocy technicznej Sony i przesyłam poniżej wskazówki, które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu z aplikacją PMH.
-----------------
Proszę:

1. odinstalować aplikację PMH z komputera
2. uruchomić ponownie komputer
3. oczyścić system za pomocą narzędzia: Oczyszczanie dysku
4. uruchomić ponownie komputer
5. pobrać i zainstalować aplikację PMH z poniższego linku:

http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/disoft/int/download/playmemories-home/win/pl/index.html

6. uruchomić ponownie komputer

Zachęcam także do zapoznania się ze stroną dotyczącą pomocy technicznej dedykowanej aplikacji PMH, do której link przesyłam poniżej:

http://guide.playmemoriesonline.com/help/pl/pcx/pmh.html

W razie jakichkolwiek dalszych pytań, bądź jeśli problem nadal występuje, proszę o kontakt z Sony Support:

Telefon: 0 801 382 462
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

W przypadku nowego zapytania proszę o skorzystanie z formularza ze strony http://www.sony.pl/support/pl/contacts, będzie on dostępny po wybraniu produktu.

Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
------------------

 

Mam nadzieję, ze powyższe informacje okażą się pomocne,

 

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J

profile.country.pl_PL.title
konradjc
Poszukiwacz

Witam, identyczny problem, aktualizuje baze danych i koniec. Zastosowałem się do instrukcji reinstalacji i program faktycznie się uruchomił ale tylko raz. Przy próbie ponownego uruchomienia znowu aktualizuje baze i nie chce się uruchomić. Sony zanim wypuści program na rynek powinno chyba najpierw dokonać szczegółowych testów programu. Posiadam nowy komputer z sys win 8.1.

 

Zaznaczam ze próbowałem ustawić w programie tryb zgodności z win 8 i też klapa...

 

Jeśli ktoś ma jakiś sposób, pomysł na rozwiązanie problemu to będę wdzięczny...

 

pozdrawiam

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Witajcie,

Polecam upewnić się, że na komputerze zostały zainstalowane najnowsze aktualizacje systemu operacyjnego. Niezwykle ważne jest również, aby urządzenie zostało podłączone, gdy program o to poprosi. Urządzenie nie powinno być podłączane zanim nie zostanie zainstalowane oprogramowanie PlayMemories Home.
Problem może być spowodowany również przez inne zainstalowane aplikacje lub samą konfiguracje komputera.
W takim wypadku zachęcam do indywidualnego kontaktu z linią wsparcia technicznego.

Pozdrawiam,
Barbara_K

profile.country.PL.title
cluzo1
Nowicjusz

U mnie PROBLEM ROZWIĄZANY - wystarczyło odinstalować wirtualne dyski (Deamon)